Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

die hele mooie lila/grijze van marco ?
die ik ook problemen me had , die twee zijn ook al lang pleite hier, wat ik ook deed, het mocht niet baten

nr1
http://zeewaterforum.info/forums/showthread.php?71496-Glenn-s-Aquaria-Verzameling&p=929163&viewfull=1#post929163

nr6
http://zeewaterforum.info/forums/sh...ia-Verzameling&p=929660&viewfull=1#post929660

http://zeewaterforum.info/forums/sh...ia-Verzameling&p=944309&viewfull=1#post944309

:rolleyes: hey Glen ik houd mijn vosfaat onder de 0'5 dus net meetbaar en nitraat ook net meetbaar verder staat hij niet in de volle zon maar wat lager in de bak en doet het geweldig ,verder is de vafia overleden gr jaap

Laatst bewerkt:
Hey Glen ik heb hem nog wel maar het wordt niets meer verplaatsen van iets hoger of minderstroming baat niet dus zal niet snel meer zo een diertje kopen d balie bij mij groeid goed en blasto staat mooi vol dus we gan de goede kant op gr jaap

Hey Glen ik heb hem nog wel maar het wordt niets meer verplaatsen van iets hoger of minderstroming baat niet dus zal niet snel meer zo een diertje kopen d balie bij mij groeid goed en blasto staat mooi vol dus we gan de goede kant op gr jaap

Die soort is nog niet van me af , want ik heb meer in petto. Er zijn nog een aantal stoffen waar ik nog mee aan de slag ga zodra ik wat meer tijd kan vrijmaken.

m.v.g. GlennF

vandaag de zandbodem omgeploegd, het werd een beetje bruinig door kalkalgen.
morgen ga ik weer metingen doen, de laatste meet sessie was van 13/6.
wel heb ik een snelle test op kh/ca/no3 gedaan op 18/6 en op 20/6 een ca test vanwege het opnieuw vullen van de KR1000 kalk reactor (19/6)
ik zou meer moeten testen na het hervullen , maar dat is erbij ingeschoten.
ik besteed steeds minder tijd aan de bak en meer aan diverse forums.

IMG_3453.jpgIMG_3454.jpgIMG_3456.jpgIMG_3460.jpgIMG_3462.jpg

Ziet er weer fris en schoon uit glenn.
Je eigen prachtige rif niet versloffen he forum is bijzaak.
Groetjes wesley

Heey glenn hoevaak meet je dan en hoelange periode als je zoiets heb verandert.
Ik heb men oude kalkreactor eraf gehaald die was heel lastig af te stellen en kan de bak niet echt aan. er kwam een dastaco op men pad en die heb ik aangeschaft hoop het zo weer stabieler te krijgen.
Als je zoiets doet als al het zand omwoelen meet je dan ook nog extra ivm afvalstoffen in de bodem.
Groetjes wesley

elke keer als een een reactor instelling verander hou ik een meet interval van 3-4 dagen aan voor kh en ca.
totdat deze stabiel blijft, dan ga ik weer naar een week.
Als ik de zandbodem omgewoeld heb meet ik bewust niet op die dag, want dat heeft totaal geen zin.
je kh gaat zowieso omhoog.

Heey glenn hoevaak meet je dan en hoelange periode als je zoiets heb verandert.
Ik heb men oude kalkreactor eraf gehaald die was heel lastig af te stellen en kan de bak niet echt aan. er kwam een dastaco op men pad en die heb ik aangeschaft hoop het zo weer stabieler te krijgen.
Als je zoiets doet als al het zand omwoelen meet je dan ook nog extra ivm afvalstoffen in de bodem.
Groetjes wesley

Glenn om te kijken of ik de laatste versie heb, ben ik gaan kijken op de link die in de onderschrift staat.
Die link werkt niet meer.

Ik weet wel zeker Glenn waar wij in korte tijd over gesproken hebben dat dat er nu wel uitgekomen is bij jou topjestopjes!!

Grt,

Martin.

Ik weet wel zeker Glenn waar wij in korte tijd over gesproken hebben dat dat er nu wel uitgekomen is bij jou topjestopjes!!

Grt,

Martin.

Dank je martin een echte compliment van een legende als jij , passie voor wat je doet, goed luisteren naar anderen waar zij het goed doen, maar ook vooral opletten waar het bij anderen verkeerd uitpakt. Dat is de sleutel tot wat ik nu neerzet aan resultaat.
ik sta met dezelfde verbazing te kijken naar het resultaat als de rest. ik leer dagelijks wel wat bij en deel dit graag met anderen. Ook help ik anderen die problemen hebben graag op weg.

Laatst bewerkt:
Hey Glen dat zijn mooie fototjes gr jaap

dank je jaap,
het wordt tijd ook ook de minder zaken te tonen, anders wordt het ééntonig hé.
ik vind het wel fijn dat jij blijft reageren, soms lijkt het een monoloog.

De meeste oplossingen die ik heb gevonden op simpele en wat lastigere problemen zijn ontstaan uit goed bedoelde kritisch vragen die gestelde zijn in de loop der tijd. (dit zet mij aan het denken)
ook zijn er natuurlijk vragen gesteld met als doel uitlokking van een reactie (maar daar prik ik zo doorheen).

Back
Bovenaan