Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

Heey glenn dat ziet er zeer goed uit mooie fotos.
Het staat er heel goed bij zo te zien.
Groetjes wesley

Heet glenn het bevalt me prima wordt er steeds handiger in.
Zit op het moment dan even met wat opstart nitraat maar de waardes blijven voor de rest aardig stabiel.
Als het zo aanblijft houden met ook elke week dezelfde dosering wie nodig is wil ik gaan kijken om de toevoegingen via de dosseer te laten lopen.
Hebben we het zondag nog wel even over wat er bij elkaar kan en welke verhouding het best is om de mix te make.(en ook opgelost blijft dan)
Al met al kan ik gewoon zeggen dsr werkt.

Groetjes wesley

Goed te horen dat het de goede kant uit gaat.
Maar de DSR methode is meer dan wat je nu gebruikt. Dat zijn de gereedschappen. Wat het totaal plaatje is, zal in de toekomst tot uiting komen. De
DSR methode wordt "reefing the right way".

groeten van Glenn's "antieke" GalaxyS

Schitterende gorgonen!
Als mijn nieuwe bak dalijk een beetje stabiel draaid ga ik zeker opzoek Naar mooie stekken
Van fijne en grove!
Ik heb een tijd geleden een mooie paddestoel bij je gekocht, die doet het super!!
Blijf ze posten al die mooie foto's

Super dagboek om te lezen
Gr. Hans

Mooi Glenn,je bak heeft er nog nooit zo mooi bijstaan als nu,het gaat met sprongen vooruit,mn complimenten.Blijf maar posten,ben een fan van jouw bak.

Groeten Pieter

Mooi Glenn,je bak heeft er nog nooit zo mooi bijstaan als nu,het gaat met sprongen vooruit,mn complimenten.Blijf maar posten,ben een fan van jouw bak.

Groeten Pieter

Dank je Pieter , de bewondering is zeker ook wederzijds. Jij bent mijn voorbeeld. Jij laat zien hoe een koralen rif eruit hoort te zien.
Als je tijd heb kom ik zeker weer een keer bij jou kijken.

Ik ben eindelijk beland op en niveau dat ik een keer mee zelf kan afvragen " waar kan ik nog verbeteren". Hiervoor kon ik altijd verbeter punten vinden.

m.v.g. GlennF

Laatst bewerkt:
:cool: Hoi Glen je fotos zien er prachtig uit heb je nieuwe lampen ,dit geeft een mooi efect gr jaap

Geen nieuwe lampen jaap sommige van de T5 zitten er al 2-3 jaar in.

moet wel zeggen dat ik binnenkort een aantal lampen ga vervangen. Ik ben zelf wel benieuwd wat dat voor effect gaat geven.

m.v.g. GlennF

De grap is nu, dat ik de mogelijkheid heb gevonden om kleuren te manipuleren.
In het proces van mijn ideale aquarium in stand te houden, heb ik nu in de DSR methode, het middel gevonden om water waarden feilloos te manipuleren.
Met deze manipulatie kan ik nu ook feilloos de kleuren gaan aansturen.
Zoals je kunt ziet aan de kleuren, zit daar in de loop der tijd een aardige ontwikkeling in. Alle waarden zijn destijds en heden op aangestuurd.
Steeds met de bedoeling om stellingen en aannames te testen.
Momenteel stuur ik op de kleuren en op de groei van leven die normaliter slecht overleven in in mijn bak. De resultaten zijn hoopgevend en zal ik dit t.z.t. ook tonen.

m.v.g. GlennF

Hey Glen dat ziet er grandioos uit , waar haal jii de tijd vandaan , want er gaat toch wel een uurtje of tig inzitten ,en de geduld om alles te blijven meten ,maar het is geslaagt gr jaap

Hey Glen dat ziet er grandioos uit , waar haal jii de tijd vandaan , want er gaat toch wel een uurtje of tig inzitten ,en de geduld om alles te blijven meten ,maar het is geslaagt gr jaap

Dank je Jaap, een dag heeft net zoveel uurtjes als je ze goed benut en toch kan genieten wat je ermee doet. Geduldig ben ik zeker niet Jaap, mensen die me kennen weten dat ik geen geduldig persoonlijkheid bent:D . ik wil alles direct en het moet gisteren al gebeurt zijn. Geslaagd is het zeker wel, ik zit mezelf schouderklopjes te geven.:)
Ik bijna bijna klaar en moet op zoek gaan naar een nieuwe uitdaging.

m.v.g. GlennF

Back
Bovenaan