U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Ga je nou balling en dsr door elkaar doen ? Balling vereist toch waterwissels en Glen zijn methode juist niet ?
O zit ik er nou langs?
En dan heb je dus balling light ?
Ga je nou balling en dsr door elkaar doen ? Balling vereist toch waterwissels en Glen zijn methode juist niet ?
O zit ik er nou langs?
En dan heb je dus balling light ?
Bij balling light moet je toch ook elementen toevoegen? Ben hier wel over aan het lezen zelf op reefcentral. Daar zit schijnbaar iemand die daar werkt. En op 1 jerrycan kh verhoger zit je dan ook 25 ml elementen.
Alleen inderdaad moet je verversen.
Het is ook allemaal super ingewikkeld..
Ik probeer te beslissen voor me kubus die over twee weken komt maar zie door de bomen het bos niet meer.
Idd op de site van stunning corals staat dat de tracé elementen aan de jerrycans worden toegevoegd.
Volgens mij is dit precies hetzelfde als red sea foundation. Die gebruik ik nu maar die vloeistof is sterves duur en gaat super snel op.
Glenns methode heeft fantastische resultaten maar lijkt me ook de meest ingewikkelde. Mijn nummer een vraag is wat gebeurt er met de dingen die we niet kunnen meten. Een 10% wissel (5% in mijn geval al een jaar ) balanceert het onmeetbare lijkt me.
Ik zie nu dat ik in je dagboek zit. Ik bied mijn excuses aan ik dacht dat toevoeging het topix was
Het is ook allemaal super ingewikkeld..
Glenns methode heeft fantastische resultaten maar lijkt me ook de meest ingewikkelde.
Kan je beter de kg poederpotten kopen van red sea, ik heb er nog een paar over. Zoek maar ff in het te koop topic. Poedervorm meng je met osmosewater. Ook duur, maar minder duur dan de vloeibare kant en klaar flesjes. Ik heb er een jaar mee gewerkt. Geen poespas gewoon mengen, meten toevoegen via een doseerapparaat.
Natriumbicarbonaat of zoals jij het noemt kh poeder kost niet zo veel. Glenn biedt het ook aan voor een mooi prijsje als je het vergelijkt met de bekende zeeaquarium merken. Zelf heb ik nog zo'n 5kg van dat spul staan wat ik voor slechts 10 euro (excl verzend) gekocht heb. Uiteraard was dat geen zeeaquarium merk, maar lekker belangrijk het gaat om het spul, en niet de pot of het merk.
En voor wat betreft Red Sea producten, daar pas ik voor (zeker het zout). Sommige vinden de producten van dat merk wel goed, maar ik vindt het matig. Er zijn kwalitatief betere producten voor hetzelfde geld.
Balling vereist toch waterwissels en Glen zijn methode juist niet ?
Is dat ook zo met de zuive varianten?
Natriumbicarbonaat of zoals jij het noemt kh poeder kost niet zo veel. Glenn biedt het ook aan voor een mooi prijsje als je het vergelijkt met de bekende zeeaquarium merken. Zelf heb ik nog zo'n 5kg van dat spul staan wat ik voor slechts 10 euro (excl verzend) gekocht heb. Uiteraard was dat geen zeeaquarium merk, maar lekker belangrijk het gaat om het spul, en niet de pot of het merk.
En voor wat betreft Red Sea producten, daar pas ik voor (zeker het zout). Sommige vinden de producten van dat merk wel goed, maar ik vindt het matig. Er zijn kwalitatief betere producten voor hetzelfde geld.
Hoewel balling classic in principe geen waterwissels nodig zijn, ben ik wel van plan maandelijkse wissels te doen. Maar dan met natuurlijk zeewater aangevuld met wat synthetisch zout. Ik heb toch gemerkt dat het wel een kleine boost geeft aan de bak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.