Bijna goed, bij Ca word strontium complex en zware metalen toegevoegd en bij KH jodium complex, zie
HIER de samenstelling ervan, het zijn sporenelementen in de juiste verhouding welke bij Balling horen, verkrijgbaar bij bv.
Fauna Marin, wel iets duurder in vergelijk als bij het huismerk bij Aqua Fair.
Het is toch wat complexer als wat je dacht.
Kijk, dat is nu een handige link!! Bedankt Marcel
Het is idd wat complexer als ik dacht. Kalkreactor was toch wat simpeler :biggrin:.
Wat ik wss binnenkort een keer ga doen is een kalkreactor vullen met enkel osmose water, aanvullen/toevoeren met osmose water, en de uitstroom opvangen en dit door triton laten meten. Zo weet ik exact wat er uit een reactor komt met koraalbreuk. Afhankelijk van de test kan ik separaat nog wat toevoegingen doen.
Natuurlijk zijn er mensen die ook graag deze informatie zouden willen hebben. Ik ben nooit beroerd geweest om informatie te delen, dat weet iedereen. Maar ik ga deze informatie niet zomaar delen en zelf voor de kosten opdraaien. Ik vindt het wel best, ik moet er zelf ook voor werken en dus moeite voor doen. Dus voor degene die tzt deze informatie zouden willen hebben, daar vraag ik dan een kleine vergoeding/tegemoetkoming voor. Zat zelf te denken aan drie euro, geen geld dus. Alle geïnteresseerden krijgen dan tegelijkertijd de uitslag van de meetresultaten toegestuurd. Vindt dat zelf wel een mooie deal. Mogelijk geïnteresseerden kunnen mij alvast een PB sturen.