Mooi al die huisvlijt ziet er goed uit Frank :biggrin:
Je had het ergens in het forum over je schoonmaak ploeg (zandbodem ) weet je de namen van die 2 soorten slakken?
Thanks
Klopt, babylon en zandslakken.
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Mooi al die huisvlijt ziet er goed uit Frank :biggrin:
Je had het ergens in het forum over je schoonmaak ploeg (zandbodem ) weet je de namen van die 2 soorten slakken?
Thanks
Klopt, babylon en zandslakken.
Goed bezig ! Ik wou dat ik zo handig was !
ik ben nu bij pagina 31 gebleven..even een vraagje..heb je al stekken van die roze acro.Ik zal ook wel zo'n prachtstuk willen hebben t.z.t. e oja en natriumcarbonaat..ik gebruik een pot van red sea...Dit zou dus hetzelfde moeten zijn. Ook de frankdasco, goed man..:biggrin:
Ziet er goed uitxenia is toch erg mooi
![]()
Bedankt Arjen.
Klopt, het wordt vaak betiteld als een plaag maar je moet het gewoon bijhouden. Ik vindt het ook mooi spul, je ziet dat het leeft, en mensen die niet bekend zijn met onze hobby die vinden juist dat soort koralen interessant om te zien. Dit geldt overigens over het algemeen voor alle lederkoralen. Een steenkoralen bak vindt ik ook héél erg mooi, maar ik hou niet zo van het statische, er moet naast vissen beweging in zitten vindt ik.
ziet er top uit, Frank! Bak draait prima zo te zien!
Zou er voor red sea A (ca) en C(mg) dan ook niet zo'n goedkopere pot bestaan ergens..voorlopig dosseer ik nog,de dasfranko zal nog even moeten wachten na evt verhuizing eind dit jaar.. toch maar is op zoek.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.