U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Gelukkig zijn er genoeg te vinden die dit ‘s avonds buiten de baas z’n tijd wel willen oplossenDenk dat een beetje aquariumkoeler net zo veel energie verbruikt dan een moderne split unit
Waarbij de split unit airco een heel stuk stiller zijn werk doet
terug te komen op het zelf plaatsen dat is technisch mogelijk maar zorg dat je van te voren een installateur hebt die m ook daadwerkelijk wil vacumeren en afvullen. Niet alle installateurs doen dit als ze de unit niet zelf geplaatst hebben
Even checken hoe warm je verwarming staat , anders werken ze elkaar tegen….Heb vanmiddag een bluemarine 800 gekocht. Deze hadden ze op voorraad staan de teco zou besteld moeten worden. Deze verwarmd niet zoals de teco. Maar aangezien hij naast mn aquarium in het zicht komt te staan zal ik hem alleen plaatsen in de warme maanden. Ga hem morgen testen ben benieuwd.
Op hoeveel graden zou ik hem het beste kunnen instellen?
zo thx dat is een goeie!! helemaal niet aan gedacht....Even checken hoe warm je verwarming staat , anders werken ze elkaar tegen….
Hee peet kun je zoiets ook schakelen met een twin controller ?Even checken hoe warm je verwarming staat , anders werken ze elkaar tegen….
Dan moet je daar weer opletten dat het elkaar niet tegen werkt, die controllers hebben ook een instelling waarop de verwarmen en een instelling waarop ze gaan koelen en een marge instelling waarbinnen ze dat doen. Die van mij van een ander merk i.i.g. wel, handig ding maar je moet alsnog zelf opletten.Hee peet kun je zoiets ook schakelen met een twin controller ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.