Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Eerst The Great White, nu The Little White. Ik sta Perspex!

Zeker Pierreco, ik geniet ook van jou bak en de manier waarop jij het met overgave doet. Geweldig. Ik blijf het forum dan ook gewoon bezoeken alleen dan minder frequent. Maar...ik heb super plezier in mijn werk, ben gezond en gelukkig ben een blij mens hoor :biggrin:.

Robin

Sorry mensen, volgens velen krijg ik spijt als ik de bak weg doe....door werk is het extreem druk en staat mijn hoofd er op dit moment niet naar. Voor vele wel een bekend verschijnsel. Ik hou hem toch nog aan en hoop dat het gevoel weer wat terug keert....ik voel het al......:o

Robin

Zie het maar als Zen momenten: een bak waar je alleen de ruiten moet schoon maken en water moet bijvullen....
Ennuh Annetje van het forum heeft haar bak geloof ik een jaar met alleen steen laten draaien dusss....

Nou jaaaah, een jaar.... wel een half jaar! :rolleyes:

Haha, bedankt voor de reacties en ja, ik heb ook geen haast gemaakt. Voor mijn doen best knap :o. Hij draait nu al een tijdje en heb alleen wat kleine dingetjes aangeschaft. Maar het steen wat ik heb gekocht bij een sponsor is wel heel gaaf hoor. Er groeit en bloeit van alles. Wil alleen liefst nog een anemoontje met 2 clarki's of zo maar dan volgende maand. Hopelijk heb ik dan een klein beetje meer tijd.

Ik heb net wel snel wat fotootjes gemaakt zodat jullie me niet vergeten ;)

Robin

Bijlagen

• 1.jpg
    1.jpg
    44,7 KB · Weergaven: 8
  • 2.jpg
    2.jpg
    72,5 KB · Weergaven: 10
  • 3.jpg
    3.jpg
    48,5 KB · Weergaven: 10
  • 4.jpg