Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

De RSM250 van Sacha

Heb je ook setjes van nitriet en ph?
Je heb leuke waardes qua po4 en no3. Betekend dat je dus meer kan gaan voeren. Altijd leuk voor je bewoners. Strontium zal wel omhoog moeten richting de 8

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Nitriet 0 en ph 7,8

ben nu ook meer aan het voeren 😊 Ook voor de koralen. Strontium ben ik nu samen met iodide dagelijks aan het toevoegen in kleine hoeveelheden.

Ah oke dat is wel hoog. Maar weet natuurlijk niet echt wat dat red sea programma inhoud.

Het zal heus wel goed werken denk ik aan je mooie aquarium te zien!

Ik vul nu dagelijks de kh bij met DSR producten.

Goedkoper als de balling producten wat ik eerst wilde en het zijn gewoon dezelfde stoffen en kan er hetzelfde mee bereiken.

Heb de kh,calcium en magnesium nu aardig stabiel hiermee.

De koralen beginnen te groeien aan de groeipunten te zien. Ben ik wel blij mee.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Ah oke dat is wel hoog. Maar weet natuurlijk niet echt wat dat red sea programma inhoud.

Het zal heus wel goed werken denk ik aan je mooie aquarium te zien!

Ik vul nu dagelijks de kh bij met DSR producten.

Goedkoper als de balling producten wat ik eerst wilde en het zijn gewoon dezelfde stoffen en kan er hetzelfde mee bereiken.

Heb de kh,calcium en magnesium nu aardig stabiel hiermee.

De koralen beginnen te groeien aan de groeipunten te zien. Ben ik wel blij mee.

tot dusver loopt het lekker ja! Hier ben ik ook elke ochtend aan het druppelen.. Van zeo tot nopox tot reed energy tot kh buffer. 😅 Je moet wat voor de bak eh.

fijn dat het bij jouw bak ook lekker draait en dat je groei waarneemt! 😄 Dat is het allemaal waard .

Echt super mooi zeg, lekker vol met koralen ook. Hey, welke lampen combinatie heb jij er eigenlijk boven? Wil binnenkort misschien mijn lampen vervangen voor een wat blauwere combinatie.

Ik begin langzamerhand al een beetje tegen het 'geen ruimte voor nieuwe koralen' syndroom aan te lopen.

Wel nee, dat syndroom bestaat niet. Als je goed zoekt is er altijd nog wel een plekje te vinden...;)

Dankje �� Ik begin langzamerhand al een beetje tegen het 'geen ruimte voor nieuwe koralen' syndroom aan te lopen.

Ik heb ati lampen erop.

1x purple plus
1x coral plus
2x blue plus
2x aquablue special ��

Of sparen voor een grotere aquarium haha. Van dat syndroom heb ik nog geen last helaas maar dat komt wel denk ik.:biggrin:

Bedankt voor de T5 combinatie, zo kan ik een beetje gaan uitvinden wat ik zou willen:biggrin:. Word denk ik zoiezo van ATI.

Of sparen voor een grotere aquarium haha. Van dat syndroom heb ik nog geen last helaas maar dat komt wel denk ik.:biggrin:

Bedankt voor de T5 combinatie, zo kan ik een beetje gaan uitvinden wat ik zou willen:biggrin:. Word denk ik zoiezo van ATI.

Deze bak staat er dus ook nog niet zo lang 😂 Vanaf december eh. Die grotere bak hoeft van mij niet zo nodig 😅 Ben erg blij met dit formaat. En ach uiteindelijk wil ik de bak juist bomvol koraal hebben 😄

Deze bak staat er dus ook nog niet zo lang 😂 Vanaf december eh. Die grotere bak hoeft van mij niet zo nodig 😅 Ben erg blij met dit formaat. En ach uiteindelijk wil ik de bak juist bomvol koraal hebben 😄

Oh had ik niet aan gedacht hahaha. Het is inderdaad een heel mooi formaatje al zou ik ooit misschien wel een aquarium willen hebben met een overloop en een sump onderin de kast.. lijkt mij wel fijner werken en kun je betere apparatuur eronder zetten maar ach dromen moeten blijven bestaan ;).

Maar dan hebben wij dezelfde doel voor ogen haha een bak vol met koraal :)

Oh had ik niet aan gedacht hahaha. Het is inderdaad een heel mooi formaatje al zou ik ooit misschien wel een aquarium willen hebben met een overloop en een sump onderin de kast.. lijkt mij wel fijner werken en kun je betere apparatuur eronder zetten maar ach dromen moeten blijven bestaan ;).

Maar dan hebben wij dezelfde doel voor ogen haha een bak vol met koraal :)

Hahha ja dat maakt toch de bak he.. De vulling 😉😄 ik droomde ook altijd van een bak met sump ed voor de juiste apparatuur. Maar ik kan het zoals het nu gaat echt niet beter wensen! Behoorlijk veel vis in de bak maar fosfaat en nitraat blijven 0 als ik niet zorg voor extreme voederregimen. Niks te klagen 😇

Hoeveel vissen heb jij er eigenlijk in zitten?

Back
Bovenaan