Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

DD H2ocean doseerpomp verbind niet

Bovenstaande is idd ook een goeie tip.
Heb trouwens ook iets vergelijkbaars met een telefoon (fairphone) die wilde ook nooit verbinden met de ziggo router, heb daarvoor een extra AP in huis gehaald.
 
Bedankt voor het mee denken allemaal!

Al eens geprobeerd om de Wifi modus te veranderen, zonder ax op het eind.
Ik heb dit ook geprobeerd maar ik heb 4 verschillende wifi modus en allemaal eindigen ze met ax…

Bovenstaande is idd ook een goeie tip.
Heb trouwens ook iets vergelijkbaars met een telefoon (fairphone) die wilde ook nooit verbinden met de ziggo router, heb daarvoor een extra AP in huis gehaald.
Jaa ik denk niet dat een extra ap gaat werken, dit verbeterd alleen de wifi sterkte toch? Hij hangt 5cm boven die andere doseerpomp die wel verbinding maakt.. Misschien moet ik hem er wel onder hangen dan is die dichter bij de wifi🤣
 
Jammer! Was mooi geweest als het jou ook had geholpen. Kost iig geen geld, hooguit wat tijd..
Een andere pomp bestellen en die proberen is mogelijk een optie? Als die het dan wel doet dan toch de andere maar terugsturen voor garantie. Uiteindelijk koop je zo’n ding voor thuis en niet voor in de winkel, leuk dat ‘ie in de winkel goed werkt maar daar betaal je niet voor.
Jaa het laatste wat ik ga proberen is proberen bij iemand anders thuis met wifi, anders inderdaad een nieuwe bestellen en deze retour sturen. Hij moet het inderdaad gewoon doen, ben er al veelste lang mee bezig
 
Lees net dat je van dat apparaat ook de firmware kan updaten, maar dan moet je wel verbinding hebben.
Misschien bij iemand anders proberen.
 
Nee ik kan hem helaas nog steeds niet verbinden met de wifi. Wel ben ik erachter gekomen dat er een soort offline modes opzit die je kan bedienen via de app door de stekker er even uit te trekken en aan knop even in te houden. Zo doe ik het nu maar haha
 
Bovenaan