Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

DD H2ocean doseerpomp verbind niet

Davy053

ZeewaterForum lid
Ik ben vorige week veranderd van kpn naar ziggo wat betekend dat ik dus alles weer moet over zetten naar andere wifi…🤦🏼‍♂️het enige probleem dat ik heb is dat ik m mn doseer pomp maar niet krijg aangesloten… ik heb 2x de DD h2ocean pro. De 1 had ik zo binnen paar minuten veranderd van wifi maar die andere krijg ik maar op geen ene manier weer gekoppelt met wifi. Ik snap er echt niks van en ben al dagen aan het proberen
Elke keer tijdens het laden blijft die vast zitten op 60% en krijg ik deze foutmelding.
831BD5FD-1B48-4D41-A54F-CE934C5D07DD.png

Ik heb de wifi al een paar keer opnieuw veranderd van 2,4 naar 5ghz maar niks werkt. Ik heb de app verwijdert en de doseerpomp helemaal verwijderd uit de app maar vervolgens kan die nog steeds geen verbinding maken.

Ik heb de doseerpomp zelf ook al een paar keer gereset maar niks helpt. Het probleem is ook dat er een schema is ingesteld waarvan ik de dosering wil verlagen maar waar ik nu dus niet bij kan.. Hij is net anderhalf maand nieuw en heeft het eerst wel gedaan op de oude wifi.

Wat ik ook maar probeer ik krijg hem niet verbonden. Iemand enig idee wat ik kan proberen?
 
Probeer even op een ander apparaat.
Wat bedoel je precies met proberen op een ander apparaat? op andere telefoon app downloaden en proberen te verbinden?
 
Ik heb hetzelfde probleem , sinds ik 2 versterkers van ziggo heb krijg ik mijn doseerpomp ook niet meer online.
schijnt dat de 2.4 en 5 ghz samengevoegd worden , weet er het fijne ook niet van.
hij ligt nu in de kast 😩😩

misschien een optie om iemand te zoeken die geen ziggo heeft en het daar dan te proberen , dan kun je hem terug zetten op fabrieksinstellingen….
 
Ik heb de app gedownload op ipad maar hij werkt nog steeds niet. Dit geeft die aan…
image.jpg

En ik ben zeker met 2.4ghz verbonden
FED20F94-A318-4349-BBDF-63EEB1CD3998.jpeg
 
Ik heb hetzelfde probleem , sinds ik 2 versterkers van ziggo heb krijg ik mijn doseerpomp ook niet meer online.
schijnt dat de 2.4 en 5 ghz samengevoegd worden , weet er het fijne ook niet van.
hij ligt nu in de kast 😩😩

misschien een optie om iemand te zoeken die geen ziggo heeft en het daar dan te proberen , dan kun je hem terug zetten op fabrieksinstellingen….
Jaa ik weet wel hoe ik hem op 2,4ghz kan zetten dat kun jij ook zo via je telefoon op internet veranderen via ziggo site krijg je link van je ip adres.

Jaa ik zal is gaan proberen ergens anders in huis bij iemand zonder ziggo, belachelijk dat het op deze manier moet. En het is ook super raar dat de een wel gelijk verbind maar die andere maar op geen enkele manier
 
Ik had eerst ook Ziggo en ook altijd problemen met de wifi en verbinden. Sinds ik ben overgestapt naar KPN helemaal geen problemen meer. Nee heb geen aandelen KPN. Misschien een optie om met de klantenservice van Ziggo te bellen en aan te geven dat je het nieuwe modem niet goed geïnstalleerd krijgt. Bij KPN komt er dan een gratis monteur langs om de boel te installeren.

Grt Marco
 
Jaa ik weet echt niet meer wat ik kan proberen…ik heb altijd de app van kamoerremote gebruikt en daarop hebben beide doseerpompen altijd gewerkt.

Ik heb de doseerpomp terug naar ocean store gestuurd en arend kon er gelijk mee verbinden wel via kpn… net de doseerpomp weer retour thuis gekregen maar ik kan nog steeds niet verbinden met die ziggo wifi😡

Het is gewoon zo raar dat 1 het wel doet en die andere maar niet wil verbinden ik weet bijna zeker dat het aan de doseerpomp moet liggen maar ik weet nu echt niet meer wat ik kan proberen pfff

Welke app gebruik je? Er zijn nogal wat apps helaas van d-d. Ik had pas succes bij deze app: https://apps.apple.com/nl/app/d-d-h2ocean/id1435999273
Nu net ook deze app geprobeerd maar daarop wou die ook niet verbinden.
 
Heb je de 2,4 en 5 gz WiFi wel allebei een andere naam en wachtwoord gegeven?
Ik snap niet precies waarom ik dit zou moeten doen, op de foto die ik heb gedeeld paar berichten terug kun je zien dat ik 2,4 of 5ghz aan kan vinken.

Zodra ik em op 5ghz zet wil de werkende doseerpomp ook niet meer verbinden, vervolgens als ik em weer op 2,4 zet wil die wel weer verbinden. Alleen 1 doseerpomp wil maar niet verbinden
Waar woon je?
Enschede
 
Dat klopt idd, de vraag is alleen of dat ook werkelijk uitgaat.. enige manier om ze volledig te scheiden is om beide frequenties van een andere naam en ww te voorzien, duidelijk is dat je ene apparaat dat niks uitmaakt maar de andere heeft er mogelijk moeite mee om frequenties te scheiden..
Het blijft natuurlijk Chinese meuk, zowel de Ziggo router als de doseerpompen.

Overigens gebruik ik dezelfde, maar heb Caiway internet. Maakte bij mij probleemloos verbinding, Alkatronic maakte ook probleemloos verbinding, Aqua Medic smartdrift pomp gaf me wel flink problemen en kreeg ik pas na een paar dagen online… 🤔
 
Dat klopt idd, de vraag is alleen of dat ook werkelijk uitgaat.. enige manier om ze volledig te scheiden is om beide frequenties van een andere naam en ww te voorzien, duidelijk is dat je ene apparaat dat niks uitmaakt maar de andere heeft er mogelijk moeite mee om frequenties te scheiden..
Het blijft natuurlijk Chinese meuk, zowel de Ziggo router als de doseerpompen.

Overigens gebruik ik dezelfde, maar heb Caiway internet. Maakte bij mij probleemloos verbinding, Alkatronic maakte ook probleemloos verbinding, Aqua Medic smartdrift pomp gaf me wel flink problemen en kreeg ik pas na een paar dagen online… 🤔
Okee bedankt voor de hulp! ik zal zo is kijken of ik eruit kan komen, ben niet de beste hier in haha ik was veranderd van provider door slecht internet maar is er helemaal niet beter op geworden bij ziggo dus wie weet zit ik over een tijdje gewoon wel weer bij kpn.
 
Dat klopt idd, de vraag is alleen of dat ook werkelijk uitgaat.. enige manier om ze volledig te scheiden is om beide frequenties van een andere naam en ww te voorzien, duidelijk is dat je ene apparaat dat niks uitmaakt maar de andere heeft er mogelijk moeite mee om frequenties te scheiden..
Het blijft natuurlijk Chinese meuk, zowel de Ziggo router als de doseerpompen.

Overigens gebruik ik dezelfde, maar heb Caiway internet. Maakte bij mij probleemloos verbinding, Alkatronic maakte ook probleemloos verbinding, Aqua Medic smartdrift pomp gaf me wel flink problemen en kreeg ik pas na een paar dagen online… 🤔
Ik heb dit trouwens gedaan maar nog steeds geen succes. Heb 2.4ghz en 5 allebei andere naam en ww gegeven maar verbind gewoon niet. Zo moe word je hiervan he… ik zal is kijken of ik bij een bekende kan verbinden thuis die ook ziggo heeft. Ik zou niet weten wat ik nog meer kan proberen
 
Om Ziggo uit te sluiten probeer het eens bij de buren of andere bekende met een andere provider. Als het op meerdere providers niet werkt ligt het echt aan de pomp zelf.
Ik had hem naar oceanstore gestuurd die kon hem wel gewoon verbinden via kpn… hij heeft het ook altijd bij mij op kpn gedaan, alleen nu bij ziggo niet meer. Maar aangezien ik 2 dezelfde doseerpompen heb is dit echt raar dat er maar 1 niet wil verbinden
 
Ik heb dit trouwens gedaan maar nog steeds geen succes. Heb 2.4ghz en 5 allebei andere naam en ww gegeven maar verbind gewoon niet. Zo moe word je hiervan he… ik zal is kijken of ik bij een bekende kan verbinden thuis die ook ziggo heeft. Ik zou niet weten wat ik nog meer kan proberen

Jammer! Was mooi geweest als het jou ook had geholpen. Kost iig geen geld, hooguit wat tijd..
Een andere pomp bestellen en die proberen is mogelijk een optie? Als die het dan wel doet dan toch de andere maar terugsturen voor garantie. Uiteindelijk koop je zo’n ding voor thuis en niet voor in de winkel, leuk dat ‘ie in de winkel goed werkt maar daar betaal je niet voor.
 
Bovenaan