Edwin.Dekker
Senior Forumlid
En ten slotte nog een paar overzicht foto's:
##in verband met disk quota heb ik de foto's verwijderd##
##in verband met disk quota heb ik de foto's verwijderd##
Laatst bewerkt:
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
of ik het wat vind??Edwin.Dekker zei:Dit waren ze wel Lennert. Ik hoop dat je het wat vindt. Ik heb er nog wel meer, maar dat is meer van het zelfde, extra shots met andere belichting etc. Ik wil het ruwe materiaal wel op een cd zetten voor je.
Ik zou je willen vragen of je de foto's zoals ze nu op het forum staan op je laptop te bewaren. Dan kan ik ze indien ik zelf te weining ruimte heb op het forum, deze foto's verwijderen.
Groetjes en we houden contact :goed:.
Als je ze af wil laten drukken, kan je beter wachten totdat je de originelen hebt. Die zijn veel beter van kwaliteit omdat dat de resolutie hiervan hoger is. Deze op het forum zijn slechts 1024x683 terwijl de originelen 3456x2304 zijn. Dit geeft je een veel strakkere afdruk. Ik ben blij dat je ze mooi vindtlennert zei:of ik het wat vind??
ik vind ze schitterend:goed: :goed:
Ze zijn al opgeslagen en ga ze ook af laten drukken.
Dus als je ze op cd wil branden voor me kan ik er een mooi boek van maken.
Echt heel erg bedankt
grts lennert![]()
ja ik ben er zeker nog.Edwin.Dekker zei:He Lennert, ben je er nog? Lang niets van je gehoord...
Bedankt voor de reacties.:goed:greenbee zei:ziet er goed uit
hoe is het met je knol ?![]()
lennert zei:Bedankt voor de reacties.:goed:
Met me knol gaat het lekker.![]()
Vandaag in de kou klein stukje gereden kon het niet laten.
Het mag weer mooi weer worden van mij.
Is even off topic maar dit is me knol voor de duidelijkheid![]()
grts lennert
Sparc0 zei:leuke auto trouwens!! hoeveel pk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.