Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Dagboek Bjorn_S

DSC_0688.jpg

DSC_0689.jpg

DSC_0692.jpg

DSC_0693.jpg

DSC_0694.jpg

DSC_0681.jpg

DSC_0682.jpg

DSC_0683.jpg

DSC_0687.jpg

DSC_0676.jpg

DSC_0677.jpg

DSC_0678.jpg

DSC_0679.jpg

DSC_0680.jpg

DSC_0675.jpg

DSC_0674.jpg

Mooie foto's Bjorn, ik denk wel dat je meer voor de kalkalgen moet toevoegen dan voor je Ca verbruikende koralen.

Wel een prettige jaarwisseling en we zien ons volgend jaar Bjorn.

gr. Marcel

Mooie foto's Bjorn, ik denk wel dat je meer voor de kalkalgen moet toevoegen dan voor je Ca verbruikende koralen.

Wel een prettige jaarwisseling en we zien ons volgend jaar Bjorn.

gr. Marcel
Dank je Marcel.
Kalkalgen groeien inderdaad erg goed. Maar ik vind het niet erg. Over de groei van de rest heb ik trouwens ook geen klagen.
Prettige jaarwisseling.

Tijdje geleden dat ik de bak voorbij heb zien komen hier op het forum
Plek zat voor de koralen te laten groeien

Mooie foto's maar in het echt nog vele malen mooier.

Begint inderdaad aardig vol te worden, in 2017 hoef je niet vaak meer langs de winkels, gewoon lekker laten groeien.

Gelukkig nieuw jaar !

Mooie foto's maar in het echt nog vele malen mooier.

Begint inderdaad aardig vol te worden, in 2017 hoef je niet vaak meer langs de winkels, gewoon lekker laten groeien.

Gelukkig nieuw jaar !
Thx Erik.
Foto's pakken helaas overdaad wat minder uit.
Maar in het echt is het meestal mooier, komen kijken kan natuurlijk altijd. Bijkomend voordeel is dat er dan nog koffie is ook :)

Vannacht heel wat kleurrijk vuurwerk gezien, maar dat was maar even. Met een mooi zeeaquarium heb je het hele jaar kleurrijk "vuurwerk" om naar de te kijken ;)

Beste wensen voor 2017.

Heb een microgonio waar ik erg blij mee ben. Groeit ook nog eens erg goed. Even een groei overzichtje.

microgonio groei.jpg

Mooie bak! als ik dit allemaal zie kan ik niet wachten tot ik aan de gang kan :)

Is dat een micro of nano goniopora ?

Back
Bovenaan