Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Dagboek Bjorn_S

Een topbak worden??
Volgens mij ben je al zover [emoji106]

Als je ooit een stekje heb van deze buttons,hou ik mij graag aanbevolen[emoji6]

d549cb7a04253925f1ea5174551489ec.jpg

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk

Een topbak worden??

d549cb7a04253925f1ea5174551489ec.jpg

+1.
Ziet er allemaal top uit!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mooie foto's, de kleuren komen ook erg goed uit. Gaaf!

Een topbak worden??

+1.
Ziet er allemaal top uit!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dit is zeker al een toppertje bak staat er schiterend bij man gr jaap
Dank voor de leuke reacties.

Flower????....:confused:

Flower????....:confused:
Daar heb ik er nu drie van :(.
Ik snap er niks van. Op twee stukjes is het vlees weg. Ik heb dus drie flowers verbonden door skelet. Wel lijkt het te stoppen en dat wat er nog is staat er wel goed opgeblazen bij. Het ziet er in ieder geval anders uit dan normaal waarbij de flowers helemaal dicht blijft staan en dood gaat. Ik denk dat het wel goed komt zoals het nu uitziet en dan heb ik er gewoon drie :)
Misschien toch iets van transport beschadiging in combinatie met nieuwe bak geweest.

Nog maar wat foto's doen dan.
Misschien val ik in de herhaling maar foro's zijn eigenlijk toch altijd wel leuk dacht ik.

DSC00143.jpg

DSC00146.jpg

DSC00147.jpg

DSC00148.jpg

DSC00152.jpg

DSC00154.jpg

DSC00155.jpg

DSC00156.jpg

DSC00159.jpg

DSC00160.jpg

DSC00162.jpg

DSC00165.jpg

DSC00167.jpg

DSC00173.jpg

DSC00177.jpg

DSC00182.jpg

DSC00183.jpg

Misschien ook leuk om te zien hoe snel koraal toch soms kan herstellen en weer kan gaan groeien.
Deze acro had compleet geen kleur meer, was helemaal bruin en eigenlijk dood aan het gaan door de diverse dino problemen en bestrijding daarvan en de bijbehorende licht beperking. Nu zo'n 2,5 maand later volledig hersteld en toch goed gegroeid.
DSC_1713 copy.jpg

Mooi ziet er lekker fris uit Bjorn,leuk aardbeitje !!

Mvg,

Martin.

Dank je.
Aardbei gaat inderdaad goed, staat bijna elke dag mooi open.

Misschien ook leuk om te zien hoe snel koraal toch soms kan herstellen en weer kan gaan groeien.
Deze acro had compleet geen kleur meer, was helemaal bruin en eigenlijk dood aan het gaan door de diverse dino problemen en bestrijding daarvan en de bijbehorende licht beperking. Nu zo'n 2,5 maand later volledig hersteld en toch goed gegroeid.
Bekijk bijlage 462710
Dat is mooi Bjorn de plek is vaak bepalend voor de groei van een acro.
Zolang de tissue laag niet verdwenen is kan een steenkoraal herstellen....en dit is weer een mooie opsteker.
Fraaie bak ben je aan het opbouwentopjes

Groeten Pieter

Ziet er allemaal goed en gezond uit Bjorn.
Hoe lang heb jij het aarbeikoraal er al in staan? en hoe vaak voer jij deze?

De bodem is ook perfect wit, is deze net nieuw of hoe houd jij deze zo wit.

Even een mededeling :

Bjorn_S heeft een ban gekregen voor een week van het forumbeheer omdat hij per ongeluk in een verkoop topic had gereageerd :(

Hij zal dus volgende week pas weer kunnen reageren.

Dank je Eric voor de update.

Geen probleem Bjorn, ik lees het volgende week wel, hahaha .................... heerlijk een weekje rust.

Whahahahaha echt weer iets voor jou Bjorn. Nu kunnen we lekker in je dagboek kleppen zonder dat je je er mee kunt bemoeien. Van die aardbei weet ik niet wel dat ie het goed doet en in het echt veel mooier is dan op de foto. Voor het zand heeft ie een koppeltje zandhappers aangenomen of was het er maar 1? Nu weet ik het ff niet meer.

Grt Marco

Das dan mooi K.. en niet alleen voor Bjorn. Want nu zitten wij ook een week zonder nieuwe foto's om van te genieten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Back
Bovenaan