Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Dagboek Bjorn_S

Die koffie maak ik wel... geen probleem :D :D

Maar leuk dat alles langzaam begint binnen te druppelen. kan het leuke werk ook voor jou beginnen enaccord
Laat de koffie maar, jullie krijgen gewoon niks :p.

Inderdaad erg leuk dat de spullen nu beginnen te komen. :)

Heel leuk om met alle nieuwe spullen straks aan de slag te kunnen gaan :biggrin:. Stukje bij beetje kom je zo weer wat dichter bij het uiteindelijke doel.

als je nog handjes nodig hebt....

als je nog handjes nodig hebt....
Dank voor het aanbod maar ben voorzien met hulp. Het zal ook niet veel meer zijn dan de bak buiten van de pallet pakken en binnen neerzetten op het frame. Dat zal niet lang duren en dan staat alles en kan ik verder of moet ik het zelfde nog een keer bestellen en weer een paar weken geduld hebben :p.
Je bent van harte welkom als het bakje draait. Zou wel even wachten dat er ook wat in staat. Of je moet vaker komen, dat kan natuurlijk ook. Zet ik een potje koffie voor een diepgaand gesprek ;)

NIET afslaan dit aanbod;);):cool:
Jawel Ger, meer handjes passen niet meer aan de bak. Vaak is meer mensen niet dat je ook altijd meer gedaan krijgt. En jij zal je best moeten doen. Is een soort training voor de week erna bij Erik, dan komt het echte werk ;)

diepgaand gesprek...neem ik altijd aan Bjorn.

Lijkt me inderdaad niet zo heel veel werk maar ik heb er wel de hele avond voor uitgetrokken dus dat wordt koffie drinken daarna :)

Dank voor het aanbod maar ben voorzien met hulp. Het zal ook niet veel meer zijn dan de bak buiten van de pallet pakken en binnen neerzetten op het frame. Dat zal niet lang duren en dan staat alles en kan ik verder of moet ik het zelfde nog een keer bestellen en weer een paar weken geduld hebben :p.
Je bent van harte welkom als het bakje draait. Zou wel even wachten dat er ook wat in staat. Of je moet vaker komen, dat kan natuurlijk ook. Zet ik een potje koffie voor een diepgaand gesprek ;)

Gisteren is Reef Company de spullen komen brengen.
Ben er erg blij mee en het is eigenlijk nog allemaal mooier dan ik dacht.
Eiwitafschuimer staat in water met wat azijn te draaien. Dit haalt het nieuwe/vettige laagje eraf waardoor het indraaien minder lang zal duren straks.

Morgen komt de bak, ben benieuwd. :)

Wel vraag ik me wel eens af waar de tijd is gebleven dat ik op zaterdag middag een 60 liter bakje kocht, dat thuis op een kastje plante en dezelfde dag er guppen in zaten. ;)

Inmiddels ben ik al zo'n drie maanden bezig :)

Ook gisteren en vandaag weer flink door geklust.
En op een moment ben je zoveel aan het doen dat het op het einde van de dag een rommeltje is.
Even een sfeer impressie.

DSC_1577.jpgDSC_1578.jpg

Oja, en het volledig kunststof afstel kraantje :p
DSC_1579.jpg

:biggrin:😨😁

Vandaag D-day.
Alles is er klaar voor en ook maar even opgeruimd :biggrin:

huidige status:
DSC_1582.jpgDSC_1586.jpgDSC_1585.jpgDSC_1583.jpg

heeeeeeel veel succes

Dat ziet allemaal toppie uit.

Misschien een rare vraag maar krijg je de schuimer er nog uit als de bak geplaatst is ?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

is daar dik in orde!

zal echt een prachtbak worden, aan planning en handigheid zal het niet aan liggen!

grts Bossy

Dat ziet allemaal toppie uit.

Misschien een rare vraag maar krijg je de schuimer er nog uit als de bak geplaatst is ?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Nee, geen rare vraag, hele goede vraag.
Ik ga de beker schoonmaken met een endoscoop ;).

Nee, onzin, ik had alles goed gemeten maar als je het dan ziet schrik je toch altijd wel even. Dus voor de zekerheid maar goed opgelet en getest. Afschuimer kan er nog uit hoor. Zonder de beker blijft er weinig over en past het prima.

Back
Bovenaan