U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Dank je Erik.Petje af hoe je dit voor elkaar hebt gekregen. Over alles is goed nagedacht en er is overal rekening mee gehouden van ontwerp tot uitvoering.
Voor de mensen die denken dat er weer eens iemand een LED lamp zelf in elkaar heeft geknutseld moet ik teleurstellen. Dit is vakwerk waar menig professioneel fabrikant nog veel van kan leren.
Ben benieuwd of het de vruchten zal afwerpen die je (we) voor ogen hebt.
Nu ik nog ......![]()
Alles samen op 1%
Bekijk bijlage 448972
Eerste video van testprogramma.
[video=youtube_share;XPrpREvZcP0]https://youtu.be/XPrpREvZcP0[/video]
Vandaag al even de sump, osmose tank en waterwissel tank opgehaald bij Aqualife. Ziet er allemaal er goed uit. De bak wordt 11 februari gebracht. Puzzel begint in elkaar te vallen.
Bekijk bijlage 449015
Ja, ik ben ook benieuwd.Nice Bjorn, leuk ook om de bakken zo te zien. Ben benieuwd naar de grote bak!
Jip, achter in de auto. Was letterlijk volle bak. Ik was ook nog vergeten dat stomme kinderstoeltje eruit te halen maar het paste allemaal net.Aha kijk eens aan, dat begint ergens op te lijken ? Heb je die gewoon achter in je auto gezet ?
Ja, komt heftig veel licht vanaf.Ja man, en jij gaat 6 van die armaturen hangen?
Zoek maar al zonnebrilletjes voor je dieren
Ziet er allemaal top uit. Ben benieuwd naar het vervolg.
Gr,
Yves
Dank je wel.Ik had het allemaal even doorgelezen. Maar wat een werk! Maar zeker echt supermooi. Hier is wel tijd aan besteed. Maar je weet waar je mee bezig bent. Dit gaat zeker mooi worden.
Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk
Gisteren belde Reef Company. Laatste van de bestelling was ook binnen. De handgemaakte ATB afschuimer. Afgesproken dat ze dinsdag alles even langsbrengen, helemaal top.
Donderdag brengt Aqualife ook de bak dus dat wordt een drukke en spannende week. En als alles zo verloopt als het moet wordt het zeker ook een hele leuke week![]()
Wie moet de koffie dan makenAls je zelf ook maar meehelpt dragen donderdag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.