U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Bjorn, succes met je nieuwe aquarium, zal vast wel goed komen, was wel weer gezellig om eens bij te praten vanmiddag.
gr. Marcel
Duidelijk zo die tekeningen van het aquarium en het frame. Ziet er heel veelbelovend uit.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Spannend. Maar het zal allemaal wel goed komen, zeker nu je ook bij ze langs bent geweest om alles nog eens in detail door te spreken.Dank je wel.
Op een bepaald moment moet je het uit handen geven. Ik dacht dan kan ik de informatie maar beter zo goed mogelijk op papier zetten.
Was trouwens wel leuk om te horen dat zowel Reef Company als Aqualife aangaven dat ze dit nog niet eerder zo uitgewerkt aangereikt hadden gekregen![]()
Dankjewel! Ik heb ook echt mijn best gedaan hem zo goed mogelijk te helpen bij het uittekenen van zijn ideeënDuidelijk zo die tekeningen van het aquarium en het frame. Ziet er heel veelbelovend uit.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Inmiddels als weer wat vorderingen gemaakt.
Het ophang systeem geïnstalleerd om de verlichting aan te hangen. Het hele systeem kan makkelijk omhoog voor als er extra werk ruimte nodig is. Er komen zes LED lampen boven te hangen waarvan op de foto alleen nog de lege heatsinks zichtbaar zijn. Aan de LED lampen wordt nog gewerkt. Daarvan zal ik binnenkort ook foto's plaatsen. Ook het ophang systeem moet uiteraard nog afgewerkt worden maar alvast een indruk.
Bekijk bijlage 445367Bekijk bijlage 445368
Dankjewel! Ik heb ook echt mijn best gedaan hem zo goed mogelijk te helpen bij het uittekenen van zijn ideeën
Dank je Wesley.Ziet er goed uit man.
Ga je alleen werken met zelfbouw led of mix je het met t5.
Groetjes wesley
Mooi iedee zeg die katrolletjes om je lamp opte halen het gemak dient de mens gr jaap
Zojuist is de kerstman al geweest, of was het nou de koerier?
Ik hoef me voorlopig niet te vervelen. :biggrin:
Bekijk bijlage 445632
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.