Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Crabcity Reef

Dan moeten we daar op korte termijn maar eens iets aan gaan doen.:)
De uitnodiging hier staat nog steeds en ook de aquatour moet nog gepland worden.
Vreemd dat het vijlvisje verdwenen is trouwens.
Niet naast 't aquarium? Heb er hier ook 1 gehad die ineens voor de bak lag te spartelen.. zijn taaie dieren die niet snel de dood in het aquarium zullen vinden..

Hoi Mike, de bak staat even op een laag pitje net als het forum overigens:o. Duidelijk is ook te zien dat de bak wat minder aandacht krijgt, kleuren zijn wat minder, de groei echter gaat door en er moet nodig gesnoeid omdat de koralen elkaar aardig in de weg gaan zitten.
De vijlvis had zijn weg naar de glasanemonen gevonden want er verdwenen er langzaam aan een aantal, echter is het vijlvisje ook ineens verdwenen:confused:.

Ik moet nodig weer eens wat tijd en zin gaan vinden voor de bak!

Klinkt heel bekend Stefan. Ik denk dat we dat allemaal wel eens hebben. Gewoon weer ff de schouders eronder, wat zich weer vertaald in vooruitgang in de bak, wat uiteindelijk weer resulteerd in dat de zin ook weer terugkomt ;):biggrin: Gewoon ff doorzetten. Je hebt niet vanzelf zo'n mooie bak neer weten te zetten.
Spreek je den Anton nog wel eens?

Ach Edwin we hebben allemaal wel eens wat mindere periodes, ik heb de moed nog niet opgegeven hoor er zijn alleen wat andere dingen die mijn aandacht vragen.Komt goed hoor.;)
Nee ik spreek de Anton helaas niet meer.Een tijdje geleden was hij weer dagelijks op het forum aan het rondneuzen, dus had ik even de hoop dat we hem weer terug zouden gaan zien. Erg jammer hoor iemand met die ervaring en kennis kunnen we altijd gebruiken éh!

Dan moeten we daar op korte termijn maar eens iets aan gaan doen.:)
De uitnodiging hier staat nog steeds en ook de aquatour moet nog gepland worden.
Vreemd dat het vijlvisje verdwenen is trouwens.
Niet naast 't aquarium? Heb er hier ook 1 gehad die ineens voor de bak lag te spartelen.. zijn taaie dieren die niet snel de dood in het aquarium zullen vinden..
Zoals je weet is uit het aqua springen bij mij zo goed als onmogenlijk, ik heb alles afgezocht maar hem niet meer kunnen vinden, misschien nog in de overloop daar kan ik nml. niet in kijken door de vele glasanemonen:o,heeft hij in ieder geval eten zat!:)
Ik kom zeker nog op je aanbod terug, eerst hier alles weer even op orde brengen.

Mooie foto's van mooie koralen Stefan ziet er goed uit:);)
Groet Marcel

Marcel bedankt, zijn wel foto's van een tijdje terug de kleuren zijn op het moment iets minder of komt dat misschien omdat ik de ramen een keer moet schoon maken.:confused::p
Hoe doet de stelling het?

Laatst bewerkt:
snap niet wat jij tek lagen hebt :p ow dat is de kern van ieder zeeaquariaan :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

ziet er wederom zeer goed uit stefan!

De ruiten moet je wel bijhouden he ,anders zie je nog nie wat de kleuren van je koralen zijn :biggrin:
De stelling draait supper maar dat kan ook wel na zolang wachten:)
Het is weer leuk om dieren in huis te hebben ,jammer dat we ze moeten verkopen.
Groetjes Marcel

Zoals je weet is uit het aqua springen bij mij zo goed als onmogenlijk, ik heb alles afgezocht maar hem niet meer kunnen vinden, misschien nog in de overloop daar kan ik nml. niet in kijken door de vele glasanemonen:o,heeft hij in ieder geval eten zat!:)

Soms heb je van die dagen die je weer duidelijk maken dat het houden van een zeeaqua erg mooi is. Vandaag viel me op dat de hele overloop glasanemoon vrij was. Na wat nader onderzoek bleek de verdwenen vijlvis hier dus inderdaad in te zitten:biggrin:, inmiddels wel twee keer zo groot. Wat een maand in afzondering allemaal niet kan doen.199

De oude inrichting vond ik een stuk mooier Stefan!
Mis je 't al? :rolleyes:

Mooi roze is niet lelijk:p. Jammer dat je gestopt bent. Hopelijk zien we je nog weer terug.

Grt. Mark

Hey Stefan,wat nu :confused: de mensen in die luchtballon zijn opzoek naar die oceaan :confused: ;) !! Wist niet dat je gesopt was...waar zijn al je dieren gebleven?!

Back
Bovenaan