Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Crabcity Reef

jawsee zei:
we hebben er lang op moeten wachten Stefan maar dit mag zeker gezien worden,heel mooi,op die achterwand kan je wel nog wat overhangende tafeltjes plakken:p
Ja Luc het is eigenlijk schandalig voor een beheerder om zo slecht zijn dagboek bij te houden......:o

Wat die tafeltjes betreft : heb je er nog een paar:p? Of zit er nog een rondje Duitsland in rond de kerst.:p

Mefisto zei:
Als ik zo de foto's zie, vind ik het toch opmerkelijk dat het met sps-koralen niet wil echt wil lukken. Ziet er toppie uit:goed: .
Michel ik zie op het moment enige verbetering bij de laatst ingebrachte stekken van Manuel,ik meen zelfs wat groei te zien, ik roep nog geen hosanna maar ben voorzichtig optimistisch.

Hoe is het eigenlijk met jou dagboek?:p

Een wat late reactie, maar het ziet er super uit Stefan :goed:

Je vissen zien er echt lekker uit :p en de andere dieren ook.

Groetjessss

Ik neem de frituurpan ook mee :p

Ennuh...haastige spoed is zelden goed, dan maar langzaam ;)

..Stefan.. zei:
Ja Luc het is eigenlijk schandalig voor een beheerder om zo slecht zijn dagboek bij te houden......:o

Wat die tafeltjes betreft : heb je er nog een paar:p? Of zit er nog een rondje Duitsland in rond de kerst.:p

Wie weet stefan:) ga alvast even verkennen kortelings:) heb jij veel tijd rond die periode?

Na een nacht hard werken kom ik thuis en zie in het licht van de nachtverlichting gelijk iets op de zijwand zitten wat te groot was voor een hermietkreeft.Even de zaklamp erbij gepakt(dagelijks ritueel),ik wist dat er nog een grote inzat maar had hem nog niet kunnen betrappen op het aanbrengen van schade.Maar deze kans kon ik niet voorbij laten gaan...........:eek:

Bijlagen

• DSC01988.JPG
    DSC01988.JPG
    380,2 KB · Weergaven: 12
Wat een monster ! :eek: Hoe groot is groot ?

Ik vermoed dat er bij mij ook zo'n jongen inzit. Heb je wel eens zijn uitwerpselen in de bak zien liggen ? De mijne laat hele hopen witte konijnen keutels achter na zijn nachtelijke schrans partijen. Ik heb hem ( in 4 jaar ) nog nooit gezien maar de schade die hij aanricht is behoorlijk.

jwre zei:
Wat een monster ! :eek: Hoe groot is groot ?
Zo'n 8cm ongeveer.

jwre zei:
Ik vermoed dat er bij mij ook zo'n jongen inzit. Heb je wel eens zijn uitwerpselen in de bak zien liggen ? De mijne laat hele hopen witte konijnen keutels achter na zijn nachtelijke schrans partijen. Ik heb hem ( in 4 jaar ) nog nooit gezien maar de schade die hij aanricht is behoorlijk.
Nee ik kan niet zeggen dat ik al eens uitwerpselen van hem heb gezien.Ik heb deze ook nooit kunnen betrappen op het maken van schade op het verplaatsen van stenen van ongeveer 5x zijn grote na dan.
De vorige die ik heb kunnen vangen heeft wel aanzienlijke schade aangericht: http://www.zeewaterforum.info/forums/showpost.php?p=479941&postcount=618

So Stefan un flinke jonge....leuk souvernier voor de vitrinekast :p !!

MarjanH zei:
:eek: Hoe is 't mogelijk, nog zo'n jongen er in!
Het was blijkbaar goed levend steen Marjan,nu zitten er zeker nog een 10tal kleinere algetende krabben in, ik ga niet op jacht maar als ik de kans krijg.............

Hey Stefan

Inmiddels al best lang geleden dat ik een keer een kijkje heb genomen bij je bak;
Ik vind dat je bak er op de fotos weer erg mooi uitziet, complimenten !! zeker gezien de tegenslagen die ik in je dagboek heb gelezen.

Ikzelf blijf steeds maar dromen.. er komt een goeie dag.... ;)

Groet,
René

Gwindor zei:
Hey Stefan

Inmiddels al best lang geleden dat ik een keer een kijkje heb genomen bij je bak;
Ik vind dat je bak er op de fotos weer erg mooi uitziet, complimenten !! zeker gezien de tegenslagen die ik in je dagboek heb gelezen.

Ikzelf blijf steeds maar dromen.. er komt een goeie dag.... ;)

Groet,
René
René altijd welkom om eens een bakje te komen doen.
Het gaat redelijk tot goed met de bak,problemen lijken voorbij.We zijn op de goede weg maar tevreden ben ik nog niet.:o

Back
Bovenaan