A
Anton
Guest
Stefan?? <=> Tevreden??
zo oud wordt ie nooit
zo oud wordt ie nooit
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Nou zo erg ben ik toch ook weer niet.Anton - AVO zei:Stefan?? <=> Tevreden??
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zo oud wordt ie nooit![]()
Dank je wel Cora maar we zijn er nog lang niet!Cora zei:Dag Stefan,
Zie er al weer toppie uit hoor, nog even en je bent misschien tevreden![]()
:goed: :goed: :goed: :goed:
cora
Dat weet ik doordat ik veel in de ballenbak speel bij de MacSea-Crab zei:(ja Anton je had het al gezegd .
Leuk geintje hoorSea-Crab zei:Even wat foto's voor de gein.....
Sea-Crab zei:Dank je voor jullie reactie.
Ik gebruik Reef Cristals Luc.Jou kennende heb je een reden voor deze vraag?Waarschijnlijk doel je op de rode pluisalg zo links en rechts.Deze is met rasse schreden aan het verminderen nadat ik mijn Kh omhoog heb gebracht naar 12 en even stevig over fosfaatkiller aan het filteren ben.
Ik heb nog eens aandachtig staan kijken maar dat grijsachtige kan ik niet vinden(gelukkig).Luc denk jij dat er een verband is tussen RC en rode pluisalg?jawsee zei:Dat had je goed begrepen Stefanheb jij ook van die grijsachtige flaptoestanden op je steen,denk hier en daar er iets van te zien?
Sea-Crab zei:Ik heb nog eens aandachtig staan kijken maar dat grijsachtige kan ik niet vinden(gelukkig).Luc denk jij dat er een verband is tussen RC en rode pluisalg?
Als het maar vissen zijn dan krijg ik ze wel goed op de foto,koralen is nog wat lastiger.Anton - AVO zei:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.