..Stefan..
Senior Forumlid
Nou nu dan maar het nieuwe project.Een beetje uit nood geboren omdat er met spoed een echtpaar moest ondergebracht worden.Ik had deze optie al voorzien bij de bouw van de sump en had daar een afzonderlijke ruimte laten inbouwen van 50x30x25 en ja hoor nu draait het stekkenbakje.Met een klein stromingspompje en een kleine opvoerpomp om het van water te voorzien en een T5 compact erboven voor de nodige verlichting.Uitstroom komt uit in de afschuimer ruimte in de sump.En zie hier het resultaat:
Het enige wat ik me afvraag is : Hoe ik ooit nog aan mijn stekken kan geraken,de logees hebben blijkbaar veel honger en bijten dus behoorlijk in mijn vingers als ik een stek wil pakken.
Het zou me verbazen als dit het laatste project zou zijn,plannen zijn er al maar de uitvoering zal nog even op zich laten wachten,later meer hierover.
Het enige wat ik me afvraag is : Hoe ik ooit nog aan mijn stekken kan geraken,de logees hebben blijkbaar veel honger en bijten dus behoorlijk in mijn vingers als ik een stek wil pakken.
Het zou me verbazen als dit het laatste project zou zijn,plannen zijn er al maar de uitvoering zal nog even op zich laten wachten,later meer hierover.
Bijlagen
Laatst bewerkt: