U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Ik ben ook realistisch, en ik zie daar een mooie jonge bakSea-Crab zei:Nathalie ik ben niet bescheiden maar realistisch de bak is nog jong en ik heb nog een hele lange weg te gaan voor het een topbak gaat worden(als dat al gebeurd)
Sea-Crab zei:Marcel,Arjan,Aissa,Nathalie en/of Marcel,Manuel en Roy bedankt,soms is het wel eens lekker om complimenten te krijgen.![]()
En hoe is het bij Manuel is daar al wat nieuws te melden?
Nathalie ik ben niet bescheiden maar realistisch de bak is nog jong en ik heb nog een hele lange weg te gaan voor het een topbak gaat worden(als dat al gebeurd)
Maar zoals ik een aantal posts geleden al zei er zijn nog meer foto's maar daar er niet gereageerd wordt zal ik het hier maar bij laten,is wel jammer hoor zien jullie ook niet dat kleine nieuwe projectje.![]()
![]()
Ik heb echt iets gemist heSea-Crab zei:Maar zoals ik een aantal posts geleden al zei er zijn nog meer foto's maar daar er niet gereageerd wordt zal ik het hier maar bij laten,is wel jammer hoor zien jullie ook niet dat kleine nieuwe projectje.![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.