..Stefan..
Senior Forumlid
Een goed voorbeeld gehad !!!Anton - AVO zei::goed:
Ziet er netjes uit Steef![]()
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Een goed voorbeeld gehad !!!Anton - AVO zei::goed:
Ziet er netjes uit Steef![]()
Ik ben bang dat hij niet geel gaat blijven,hij wordt wat bruiner en staat toch voldoende in het licht,maarja blijft altijd afwachten met wildkap!India zei:Hoi Stefan,
mooi hoor :goed: hoe doet die gele met blauwe toppen het die je kocht bij Theo?
Bij die van mij heb ik er om beurt een rib uitgeknipt.Sea-Crab zei:Ik ben bang dat hij niet geel gaat blijven,hij wordt wat bruiner en staat toch voldoende in het licht,maarja blijft altijd afwachten met wildkap!
Wildkap kan idd veranderen van kleur maar richting bruin....zou het eerder zoeken in de richting van de nog jonge bak, het wat zoeken naar evenwicht en de juiste elementen...Zou eens te rade gaan bij Manuel, die kan misschien bijsturen.
![]()
Je multi controler draait inmiddels en doet het goed,je moet me alleen nog eens een keer uitleggen hoe ik die 6100 weer kon opfokken![]()
Ik geloof dat er wel meer gegadigde voor zouden zijn!India zei:en Stefan,
als die gele te bruin en lelijk zou worden, dan wil ik die wel van je overnemen.![]()
Louis bedankt voor de lovende woorden.De bak is inderdaad nog erg jong en ik hoop dat ik het geduld kan opbrengen om de koralen lekker te laten groeien.louiske zei:Hallo Stefan, ik heb even je dagboek door gespit(heeft me bijna m'n nachtrust gekost) en ik moet zeggen "petje af voor de ombouw en opbouw" want dat ziet er zeer goed uit. De bak zelf is nog wat jong maar dat komt zeker goed. Wens je veel succes met de hobby en zal je dagboek zeker blijven volgen. :goed:
Groeten, Louis.
Wat een beetje licht niet kan doen en natuurlijk de uren lange gespreken met de stekMefisto zei:402, foto 1
AUW
Dat die stek van bij ons komt zal niemand geloven. Toffe kleur heb je erin gekregen Stefan:goed:.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.