Chichi
ZeewaterForum lid
Dream come true!
Al een tijd zat ik er mee, het kriebelde.
Een iets grotere bak.
En dat is dit weekend werkelijkheid geworden.
Na een oproep je geplaats te hebben op een f-book forum als aanbod peiling kwam er een aanbod binnen waar mijn hartje sneller van ging kloppen.
Een red sea 200xl deluxe. Geheel compleet. Nog geen jaar oud.
Maandag is het zo ver!
Dan rij ik er heen en ga ik de bak ophalen.
Helaas waarschijnlijk pas in de vakantie eind deze maand echt tijd om er aan te zitten. Misschien lukt het tussen werk en sociaal leven door ach we zien het wel.
Nu ben ik dus op zoek naar alle tips en tricks voor het overzetten van mijn vissen en koraal.
Hoe pak ik dit aan?
Ik wil met nieuw vers levend steen van iemand in de buurt beginnen.
Aangezien dat van mij nog steeds onder de bubbeltjes alg zit ondanks de 2 nieuwe m.krabbetjes. er is geen bubbel aangeraakt!
Alle tips zijn welkom!
Aan in dit dagboekje hou ik jullie op de hoogte van dit nieuwe avontuur.
Al een tijd zat ik er mee, het kriebelde.
Een iets grotere bak.
En dat is dit weekend werkelijkheid geworden.
Na een oproep je geplaats te hebben op een f-book forum als aanbod peiling kwam er een aanbod binnen waar mijn hartje sneller van ging kloppen.
Een red sea 200xl deluxe. Geheel compleet. Nog geen jaar oud.
Maandag is het zo ver!
Dan rij ik er heen en ga ik de bak ophalen.
Helaas waarschijnlijk pas in de vakantie eind deze maand echt tijd om er aan te zitten. Misschien lukt het tussen werk en sociaal leven door ach we zien het wel.
Nu ben ik dus op zoek naar alle tips en tricks voor het overzetten van mijn vissen en koraal.
Hoe pak ik dit aan?
Ik wil met nieuw vers levend steen van iemand in de buurt beginnen.
Aangezien dat van mij nog steeds onder de bubbeltjes alg zit ondanks de 2 nieuwe m.krabbetjes. er is geen bubbel aangeraakt!
Alle tips zijn welkom!
Aan in dit dagboekje hou ik jullie op de hoogte van dit nieuwe avontuur.