Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Caris Reef

Mijn vijlvis zit veilig in de sump :)

Prachtig stuk Erik, hier ook ooit gehad totdat de vijlvis hem lekker vond, dus nooit deze vis loslaten hier.

gr. Marcel

Bedankt allemaal voor de leuke reacties :)

Mooi stuk zeg phoe!

haha snap idd dat je je eigen rot schrikt steeds. 😂😂

Heel mooi stuk!!

En snap volledig dat je salarias je aanvalt...Kijk hoe groot jou hand is ten opzichte van hem. Vind hem eigenlijk wel baas dat hij je gewoon durft aan te vallen! :p

Prachtig stuk Erik, hier ook ooit gehad totdat de vijlvis hem lekker vond, dus nooit deze vis loslaten hier.

gr. Marcel

Prachtig koraal! Kan je iets vertellen over de eisen die dit dier stelt? Prachtige kleuren!

Wauw wat een mooie kleur Gr joyce

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Is niet lastig te houden. Gewoon niet al te veel licht en niet te veel stroming.

Prachtig koraal! Kan je iets vertellen over de eisen die dit dier stelt? Prachtige kleuren!

De Coris Formosa begint om te kleuren :

IMG_3183.jpg

Jawel kan tot circa 40 cm worden in de natuur, even afwachten hoe groot die wordt in gevangenschap.

Prachtig om te zien.
Wordt dit geen grote jongen? Maar is in jou bak natuurlijk geen enkel probleem :p

Gevonden.
ik ga er eens voor zitten om dit dagboek door te lezen.:biggrin:

Prachtig koraal maar dat wist je natuurlijk al. Hier hetzelfde met de salaris. Zodra ik met mijn hand in de bak kom blijft ie me net zolang aanvallen en bijten tot ik mijn hand eruit heb.

Grt Marco

Wat heb ik dan een lieve salarias zeg. Die van mij doet dat niet.
Enkel mijn poetsvis ziet zijn kans schoon om mijn arm onder handen te nemen.

Zeer irritant vind ik het :mad:

Prachtig koraal maar dat wist je natuurlijk al. Hier hetzelfde met de salaris. Zodra ik met mijn hand in de bak kom blijft ie me net zolang aanvallen en bijten tot ik mijn hand eruit heb.

Grt Marco

Moet je eerst je armen en handen wissen, dan heeft ie niets te poetsen ;)

Wat heb ik dan een lieve salarias zeg. Die van mij doet dat niet.
Enkel mijn poetsvis ziet zijn kans schoon om mijn arm onder handen te nemen.

Back
Bovenaan