Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Caris Reef

ziet er goed uit Erik. mooi 👍

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Mooie collage! Wat voor visje is dat bij 1.02 minuten.

Sjun sjun

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mooi Erik.
Ook leuk muziekje trouwens:-)

Mooi Eric[emoji1360]

Verzorg jij zelf ook de zang? ;)
Knappe fotocollage!

Bedankt allemaal !

Mooie collage! Wat voor visje is dat bij 1.02 minuten.

Dat is een Malacanthus (Tegelvis)

Ik kan hier uren naar kijken, wat een pracht Erik!

Prachtig!

(Nb, een kleine correctie: het is geen Malacanthus, maar de Hoplolatilus marcosi ��)

Ik zei nog zo tegen hem koop geen vis waarvan je de naam niet kan onthouden....sjucht eigenwijs .... :biggrin:

Maar alle gekheid op een stokje blijft een genot om naar te kijken Erik!

Ik kan hier uren naar kijken, wat een pracht Erik!

Bedankt Erwin

Het is behelpen zie ik
Nice

Bedankt Mollie

Prachtig!

(Nb, een kleine correctie: het is geen Malacanthus, maar de Hoplolatilus marcosi 😉)

Bedankt Marjan en je inderdaad hebt gelijk, pffff die latijnse namen, niet te doen ........

Ik zei nog zo tegen hem koop geen vis waarvan je de naam niet kan onthouden....sjucht eigenwijs .... :biggrin:

Maar alle gekheid op een stokje blijft een genot om naar te kijken Erik!

Bedankt Ger

Schitterend Erik. Prachtige collectie vis en koraal en dat in nog geen jaar tijd, dat belooft wat!

jow dat ziet er goed uit Erik.
mooi hoe die poetsvis de kieuwen schoon maakt.

Sjongesjonge, krijg je dat nog goed? Ik zou gewoon opnieuw beginnen :biggrin:

Neen, prachtig resultaat op korte tijd!!!

Bedankt !

Met het vissen bestand (totaal 47 vissen van klein tot groot) ben ik inderdaad dik te vrede.

Wat betreft koraal ben ik er nog niet. Voor de groei en kleur zou ik zelf nu de bak een 6 geven. Omdat de lat hoger ligt, wordt daar eerst aan gewerkt en dan pas wordt het koralen bestand verder uitgebreid.

Schitterend Erik. Prachtige collectie vis en koraal en dat in nog geen jaar tijd, dat belooft wat!

Ja, geweldig om te zien. Als je hem bij sommige grotere vissen bezig ziet dan zie je alleen het puntje van de staart nog uitsteken.

jow dat ziet er goed uit Erik.
mooi hoe die poetsvis de kieuwen schoon maakt.

Ja, geweldig om te zien. Als je hem bij sommige grotere vissen bezig ziet dan zie je alleen het puntje van de staart nog uitsteken.
welke soort is het erik

Gisteren een Cynarina gescoord bij ReefCorner :

IMG_3101.jpg

IMG_3105.jpg

Daarbij heb ik mijn salarias ramosus nu officieel tot oorlog verklaard. Zodra ik ook maar mijn hand in de bak steek valt hij me vliegensvlug aan en bijt me in mijn arm of hand. Gelukkig is die niet sterk genoeg om door te bijten maar je snapt dat koraaltjes plakken lastig wordt op deze manier ;)

Mooi stuk zeg phoe!

haha snap idd dat je je eigen rot schrikt steeds. 😂😂

Heel mooi stuk!!

En snap volledig dat je salarias je aanvalt...Kijk hoe groot jou hand is ten opzichte van hem. Vind hem eigenlijk wel baas dat hij je gewoon durft aan te vallen! :p

Prachtig stuk Erik, hier ook ooit gehad totdat de vijlvis hem lekker vond, dus nooit deze vis loslaten hier.

gr. Marcel

Back
Bovenaan