Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Caris Reef

Re: Foto's 500 liter bak 1,5 jaar na opstart

:oSorry dan ,maar het staat er toch echt boven , maar het ziet er goed uit gr jaap

Re: Foto's 500 liter bak 2 jaar na opstart

Heb het even aangepast ..... :)

Topic titels zijn niet (zelf) aan te passen. Het enige dat mogelijk is het telkens opnieuw wijzigen van titel boven een reaktie (die wordt standaard overgenomen van het originele topic).

Topic titels zijn niet (zelf) aan te passen. Het enige dat mogelijk is het telkens opnieuw wijzigen van titel boven een reaktie (die wordt standaard overgenomen van het originele topic).

:mad: jammer

Hoi Erik, net je foto's bekeken en moet zeggen een mooi aquarium waar de hamer mooi in zal staan.
Tijd dat je een dagboek start, zullen meer mensen dit moois bewonderen.

gr. Marcel

Hier is die dan :

2014-03-31 21.02.05.jpg

Is wat groter als dat ik dacht :o

2014-03-31 21.04.00.jpg

Hoi Erik, ziet er goed uit begint al verder open te staan en dit word nog meer, weet niet hoever de hamer van het achter liggend koraal (favia of favites) staat.
Want er kunnen regelmatig vechttentakels uit komen van wel 10 cm en netelen, zou jammer zijn als dat koraal geraakt word.

gr. Marcel

Hoi Erik, ziet er goed uit begint al verder open te staan en dit word nog meer, weet niet hoever de hamer van het achter liggend koraal (favia of favites) staat.
Want er kunnen regelmatig vechttentakels uit komen van wel 10 cm en netelen, zou jammer zijn als dat koraal geraakt word.

gr. Marcel

Bedankt voor de tip Marcel. Op de foto lijkt de afstand heel klein maar er zit nog wel een 5cm tussen. Zit te denken om hem een andere plek te geven maar dan moet ik wel e.e.a. gaan verplaatsen en gaan knippen.

Gr Erik

Hoi Erik, hoe gaat het, tijd niets meer gelezen, hamer nog prima?.....gr. Marcel

Hoi Erik, hoe gaat het, tijd niets meer gelezen, hamer nog prima?.....gr. Marcel

Hi Marcel,

Met de hamer gaat het prima, mooie aanwinst voor mijn bak !

Ik zal van het weekend weer eens wat foto's maken.

Groeten,
Erik

Ach waarom uitstellen :p

DSC01224.jpg

DSC01232.jpg

DSC01236.jpg

DSC01237.jpg

DSC01242.jpg

Deze Pectinia zondag bij Reefcorner gekocht :

DSC01234.jpg

Dit keer eens een filmpje gemaakt. Let niet op de kwaliteit , is uit de losse pols met een telefoon gemaakt :rolleyes:

[video=youtube_share;p8hM1uFnGbQ]http://youtu.be/p8hM1uFnGbQ[/video]

heel mooi!!!
lekker vol, maar toch vind ik het niet zo druk.
mooie kleuren.
leuk visbestand.
ziet er allemaal schoon en gezond uit.
en over het filmen heb ik ook niks te klagen hoor.

Back
Bovenaan