U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Je bent ons weer jaloers aan het maken Erik. ��
Erg mooi allemaal. Ook leuk om te zien dat er zoveel verschillende soorten koralen in staan. Van alles wel wat lijkt het.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Aan die gonio's te zien draait de bak super!
Ziet er gezond uit allemaal
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Zo Erik ik zie hele mooie dingen.
Grt Marco
Dat is weer een tijdje bezig zijn geweest met alles behalve de dingen die je moest doen, buiten het aquarium, maar wel mooi om deze koralen apart te zien, zie bekende langskomen maar ook hele mooie gonio's en acro's.
gr. marcel
Mooi, maar ik zie ook nog veel plaats voor nog veel meer moois![]()
Fantastisch mooi!
Mooi Eric[emoji41]
Man erik wat een ontzettend mooie bak heb je daar neer gezet.
Heb je hele dag boek maar door gelezen van het weekend.
Toch een vraagje hoe houd de closed loop het uit nu de korrallen beginnen te groeien nog steeds te vreden over?
En de temperatuur somers en swinters stabiel of bij verwarmen.
Mijn kelder in aanbouw in namelijk tot nu toe 15 graaden stabiel dus closed loop lijkt mij ook wel wat geen pompen in het zicht en als ik zo het gebruik van verwarmins elementen kan beperken is dat dus een win win situatie.
Hartelijk dank nog voor het advies en het delen van jouw mooie dagboek 👍👍👌.
M.v.g henk
Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk
Ik denk dat ik van de zomer nieuwe verlichting ga installeren en dan wil ik ff kijken hoe het gaat met de andere verlichting maar daarna wil ik langzaam aan flink gaan snoeien en wat koralen eruit en toch eens gaan kijken voor wat meer acro's. Tegen die tijd als ik dan toch plaats in de bak heb kom ik wel langs om aan te wijzen wat ik mooi vind hahaha. Moet zowiezo nog eens lang komen want er begint iets heel moois te groeien daar in de bak van jou.
Grt Marco
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.