Peter 1963
Nvt
Aqua medic is chinees
Alleen de stikker is (waarschijnlijk) duits
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Aqua medic is chinees
Nee hoor, zit gewoon bij m'n opvoerpomp. Waterhoogte gaat hier omhoog en omlaag.Volgens mij zit je sensor van de ATO niet in het goede vak. Deze moet bij je opvoerpomp geplaatst worden. Als ik zo op de foto's kijk zit deze in een vak met vaste water hoogte, daar waar je skimmer staat. In het vak van je opvoerpomp wisselt je water hoogte.

dankjewel Lala! ik ben het helemaal met je eens betreft de Anemoon. natuurlijk is die op een plek gaan zitten waar ik hem/haar liever niet wil. Omdat er verder nu nog niet zoveel in zit en vanwege de tegenvaller met de anemoonvissen voorlopig geen nieuwe in komen laat ik het voor nu even. Ik heb nog een nano stromingspompje die ik er binnenkort eens op zal richten om hem een beetje te pesten zodat hij gaat verkassen. De anemoon zit met de voet nu echt in de marco rock dus die ga ik er niet uit kunnen peuteren....Ik vind jouw reefscaping erg mooiVind je het niet jammer een van de beste plaatsen aan een anemoon geven? Als je later toch een nieuwe koppel Anemoonvissen zal houden dan wordt hun huis precies in het midden en wordt het extra lastig voor de andere vissen want Anemoonvissen zijn natuurlijk hartstikke territoriaal en dus erg agressief.
Ik zal een sinaasappeltje voor ze persen....Zoas vinden het prettig om af en toe wat vitamine c te krijgen…
Is dat niet bij alle Duitse/Europese merken zo, zelfs de pokkedure steken vol Chinese makelijAlleen de stikker is (waarschijnlijk) duits![]()

Zover is Heerhugowaard niet.Momenteel is mijn vrije tijd erg spaarzaam en ken ik niet veel andere hobbyisten in de kop van Noord-Holland. Ik moet mijn koraaltripjes daarom goed plannen want alles is minimaal een uur rijden...
Ik kom binnenkort weer met een update. de meeste koralen staan er goed bij. Alleen die mooie groene caliendrum heeft het nog lastig.Hoe is het met de nieuwe koralen?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.