U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
dankje, dan zal ik maar gewoon zo doorgaan he!...Jan_C. zei:Dat ziet er heel goed uit.
Ga zo door.....:goed:
Heee Aquaglenn, dankjewel.aquaglenn zei:hallo bas,
complimenten met de mooie bak :goed: hoe gaat 't trouwens met de japonicus ?
En ik zie je aardbeikoraal niet meer , hoelang heb jij dit koraal kunnen houden ?
gr..
tis geen Caliendrum maar een stylophoraDesertfox zei:hey Bazz
welke kleur heeft deze calendrium bij u in het echt.
Bazzman zei:tis geen Caliendrum maar een stylophora![]()
En de kleuren komen wel overeen als op de foto hoor. (bruin met zilverkleurige poliepen)
Ja inderdaad, lijkt net alsof die dingen allemaal ziek zijn! ziet er niet uit!Shiva FRP zei:Nachtritme? Het was me al wel opgevallen dat in Tanne zijn bak ineens allemaal ''pluis'' op de Acro's verschijnt als het licht uit is. Bedoel je dat misschien?
En dit soort verzoekjes beantwoord ik natuurlijk graag!Shiva FRP zei:Ik ben benieuwd naar de plaatjes!
Die pluizen worden overdag door het team Pygo-vijlvis-dwergkeizer-okinawae vakkundig weggehouden. 's Nachts slapen deze dieren en hebben de pluizen vrij spel!!Shiva FRP zei:Nachtritme? Het was me al wel opgevallen dat in Tanne zijn bak ineens allemaal ''pluis'' op de Acro's verschijnt als het licht uit is. Bedoel je dat misschien?
Maar ik vind het best grappig dat die koralen dat ritme nu al een week zo vol houden, terwijl ik geen enkele koraalterrorist in de bak hebTanne zei:Die pluizen worden overdag door het team Pygo-vijlvis-dwergkeizer-okinawae vakkundig weggehouden. 's Nachts slapen deze dieren en hebben de pluizen vrij spel!!
Op de foto is het denk ik niet goed te zien maar hij staat bijna loodrecht onder de HQI, ongeveer 40 cm diep. Bovenin was helaas nog even geen plaats, daar staan nog steeds 2 anemonen die maar niet willen overkruipen op de steentjes die ik er tegenaan heb gelegd. De 3e anemoon heb ik al wel op een steen gekregen, maar daar wonen de nemo's nu tegenwoordig in. Dus die laat ik maar op z'n nieuwe plek staan.Tanne zei:Ziet er goed uit Bas! Alleen zou ik proberen die blauwe Acro (veel) meer licht te geven. Zo behoudt hij zijn door-en-door blauwe kleur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.