Bazzman
Senior Forumlid
We zijn weer een tijdje verder... tijd voor een updatje..
aantal grote veranderingen in m'n visjes bestand...
De janssi zeenaalden (Doryrhamphus janssi) heb ik al heeeeeel lang niet meer gezien, dus ben bang dat ze er niet meer zijn.
Wat ik de afgelopen periode heb toegevoegd zijn:
2 stuks Pterapogon kauderni
6 stuks Chromis viridis
5 stuks Pseudanthias squamipinnis
5 stuks Pseudanthias tuka
De anthiassen wil ik in de toekomst misschien nog meer in aantal uitbreiden, maar voorlopig even aankijken hoe dit gaat. Tot nu toe gaat het prima! Ik moet alleen wel ontzettend veel voeren, maar heb er voledig vertrouwen in dat mijn bak (en dus de koralen en schuimer) dit aan kan.
even een paar fotootjes... (ziet er naar mijn idee allemaal weer lekker fleurig en kleurig en lekker druk uit!
)
groetjes Bas
aantal grote veranderingen in m'n visjes bestand...
De janssi zeenaalden (Doryrhamphus janssi) heb ik al heeeeeel lang niet meer gezien, dus ben bang dat ze er niet meer zijn.
Wat ik de afgelopen periode heb toegevoegd zijn:
2 stuks Pterapogon kauderni
6 stuks Chromis viridis
5 stuks Pseudanthias squamipinnis
5 stuks Pseudanthias tuka
De anthiassen wil ik in de toekomst misschien nog meer in aantal uitbreiden, maar voorlopig even aankijken hoe dit gaat. Tot nu toe gaat het prima! Ik moet alleen wel ontzettend veel voeren, maar heb er voledig vertrouwen in dat mijn bak (en dus de koralen en schuimer) dit aan kan.
even een paar fotootjes... (ziet er naar mijn idee allemaal weer lekker fleurig en kleurig en lekker druk uit!
groetjes Bas