OP OP thom30 Senior Forumlid 9 mei 2012 #21 hallo, ik ga er is overna denken wat ik nu ga doen, de accu met omvormer of de ups. alvast bedankt voor jullie info. gr. thom
hallo, ik ga er is overna denken wat ik nu ga doen, de accu met omvormer of de ups. alvast bedankt voor jullie info. gr. thom
Mosquito ZeewaterForum gebruiker 9 mei 2012 #22 Misschien minder load in 'nood' gebruiken, bv afschuimer en een opvoerpomp. Gaan de lichtere units ook weer langer mee
Misschien minder load in 'nood' gebruiken, bv afschuimer en een opvoerpomp. Gaan de lichtere units ook weer langer mee
OP OP thom30 Senior Forumlid 9 mei 2012 #23 het gaat mij ook alleen om de stromingspompen en evt. de schuimer te laten draaien. maar er is dus nog niet iets speciaal voor aquariums? gr. thom
het gaat mij ook alleen om de stromingspompen en evt. de schuimer te laten draaien. maar er is dus nog niet iets speciaal voor aquariums? gr. thom
J Jeroen89 ZeewaterForum gebruiker 9 mei 2012 #24 thom30 zei: het gaat mij ook alleen om de stromingspompen en evt. de schuimer te laten draaien. maar er is dus nog niet iets speciaal voor aquariums? gr. thom Klik om te vergroten... noodstroomvoorziening is noodstroomvoorziening he, gelijk wat je eraan hangt, of dat nu een pc, een hele netwerkkast of een visbak is...
thom30 zei: het gaat mij ook alleen om de stromingspompen en evt. de schuimer te laten draaien. maar er is dus nog niet iets speciaal voor aquariums? gr. thom Klik om te vergroten... noodstroomvoorziening is noodstroomvoorziening he, gelijk wat je eraan hangt, of dat nu een pc, een hele netwerkkast of een visbak is...
OP OP thom30 Senior Forumlid 10 mei 2012 #25 ik bedoelde eigenlijk dat een ups gemaakt is voor de pcen niet speciaal voor een aquarium. gr. thom