Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Atlantis Rif van Vincent

Mooie opbouw hoor,alleen jammer dat de foto's zo blauw zijn ,ik denk dat het veel mooier is dat de foto's nu tonen.

Was het veel werk om deze constructie te maken???

Thx,

Ja blauw zijn de foto's zeker... ik wou dat ik wist welke settings ik dien te gebruiken om mooie foto's te maken.

Wat betrefd de op bouw hier is toch wel wat werk in gekropen ..kijk maar een aantal pagina's terug in mijn dagboek.

Grootste uitdaging is het drijfvermogen van de pur waar het geheel mee verlijmd is.

Je mag spreken van een knap staaltje vakmanschap, wat je tesamen met Filip hebt gemaakt.
Mooie en ruime omkasting.:eek:
Als daar later een likje verf opkomt, dan zal dit perfect met jullie interieur aansluiten.

Waardemeting

Mg: 1140
NO³ : 5
Ca: 350 hier heb ik mijn twijfels over de correctheid van de test daar deze toch al een jaar oud is
KH: 9

Dastaco staat op 1.5

Het gevecht tegen de dino's

De behandeling die ik heb toegepast is als volgt.

Ik ben begonnen met 24u het licht uit te laten
Ik heb 500gr Super actieve kool in een potfilter geplaatst
Mijn Wodka toevoegingen volledig gestopt daar de dino's ook gebruik maken van dee koolstof bron

Om de drie dagen coralsnow +zeobak
En daarna gedurende een week mijn licht terug opgebouwd.
gedurende deze tijd GEEN waterverversing.

Resultaat na 2 weken geen dino's meer te bespeuren.

De aanslag op de ruiten is veranderd van bruin naar groen.
De dieren die ik uit mijn oude bak heb overgeplaatst beginnen nu ook mooi open te staan. en het zand blijft kraak helder
Wodka heb ik terug opgebouwd tot 5ml.

NO3 staat op 2

Back
Bovenaan