Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

aqurium van johan

Proper daar!!! ;)

Zeg... je mag voor mij ook zo'n prachtige lichtbalk maken...!!! Echt super! Mooi zwart en alles... En heb ik goed gezien of zitten daar ook ledjes in?? :p

En jij zeggen dat je niets van electra kent... Ik weet geeneens welke kleur draadjes een stekker heeft :D :D :D

SUCCES!! :goed:
Greg.

beetje buigen mag:) glas is niet op bodem gekit met opzet dus.en ik controleer regelmatig dus mocht er wat gebeuren is het zo opgelost voor mij.als alles klaar is komt er toch wel een balk in het midden voor mijn panelen te bevestigen dus maak me er geen zorgen over

dank je voor comp

Tanne zei:
Mooi werk! Ik heb alleen één vraag: ben je niet bang dat de plaat onder de bak gaat doorbuigen? Als ik de foto's bekijk, lijkt het alsof hij in 't midden niet ondersteund is...

Mooi strak gedaan allemaal verder! :goed:

ben er toch 2 dagen mee aan het vechten geweest en ja dat zijn ledjes voor mijn nachtverlichting.
greg81 zei:
Proper daar!!! ;)

Zeg... je mag voor mij ook zo'n prachtige lichtbalk maken...!!! Echt super! Mooi zwart en alles... En heb ik goed gezien of zitten daar ook ledjes in?? :p

En jij zeggen dat je niets van electra kent... Ik weet geeneens welke kleur draadjes een stekker heeft :D :D :D

SUCCES!! :goed:
Greg.

Ziet er goed uit!
Ik heb alleen 1 vraagje ik ga ook beginnen met de bouw en had ook gedacht aan gasveren voor de klep boven de bak,maar ben je niet bang voor corrosie?
Van de veren bedoel ik dan.

Voor de rest gaat helemaal goed komen denk ik.Leuke inkijk aan de zijkant!

Groeten,
Stefan

goed onderhoud en vettig houden dan heb je er het minste last van.en zorgen dat je ze niet ondersteboven zet ivm lekken;)
Sea-Crab zei:
Ziet er goed uit!
Ik heb alleen 1 vraagje ik ga ook beginnen met de bouw en had ook gedacht aan gasveren voor de klep boven de bak,maar ben je niet bang voor corrosie?
Van de veren bedoel ik dan.

Voor de rest gaat helemaal goed komen denk ik.Leuke inkijk aan de zijkant!

Groeten,
Stefan

barendrecht??staat rotterdam op je avatar:confused: hahaha
Steve zei:
Johan, dit ziet er top uit man! Als je deze lichtbundel aan zet zie ik je bak tot in barendrecht schijnen!

Groentje dat heb je us ff super goed en mooi gemaakt, intussen zal het
"groentje" wel achterhaald zijn. Awel 32 zal ook wel 33 geworden zijn:D .

Ik heb een mooi idee opgedaan , je hqi omgebouwd naar 3x 150.. super idee!;)

:goed: :) :goed: :) :goed: :) :goed: :) :goed: :) :goed:

hoi anton.dat groentje zal inderdaad wel achterhaald zijn maar eerst mijn bak klaar en draaiende en dan pas de boel veranderen.en 32 is inderdaad al 33.goed opgelet.verder bedankt voor compliment doe mijn best. met het ombouwen heb ik tevens de vsa s eruit gehaald ivm de ruimte en heb deze in mijn meterkast gebouwd.heeft weer een voordeel dat je minder warmte bij je bak hebt.gezien de beperkte ruimte denk ik dat ik hem optimaal benut heb. ong 600 liter zeewater met 700watt verlichting niet slecht maar kan nog meer:D heb nog de mogelijkheid tot 4x39watt te plaatsen wat waarschijnlijk ook wel gaat gebeuren maar is nu nog niet nodig.kom ik alles bij elkaar op bijna 800watt:cool: .moet toch goed komen met die acrootjes als ik een paar mooie kan bemachtigen.dat is toch wel lastig in deze omgeving.alle mooie stukken staan meestal bij de buren(belgie dus).maargoed ff wachten nog tot alles klaar is en dan maar een keer een rondreis belgie als we genoeg gespaard hebben:D .tevens nog ff foto van 10 minuten verveling.

Anton - AVO zei:
Groentje dat heb je us ff super goed en mooi gemaakt, intussen zal het
"groentje" wel achterhaald zijn. Awel 32 zal ook wel 33 geworden zijn:D .

Ik heb een mooi idee opgedaan , je hqi omgebouwd naar 3x 150.. super idee!;)

:goed: :) :goed: :) :goed: :) :goed: :) :goed: :) :goed:

kon ff foto niet vinden.glijk nog eentje van de kater met intresse voor de vissen

Bijlagen

• DSC00912.JPG
    DSC00912.JPG
    63 KB · Weergaven: 25
  • DSC00913.JPG
    DSC00913.JPG
    65,4 KB · Weergaven: 17
groentje 32 zei:
kon ff foto niet vinden.glijk nog eentje van de kater met intresse voor de vissen

poesje denkt !!! jammie jammie levende whiskas:D

gr frank.:goed:

jaja en daarna duure poesiesoufle
frankio zei:
poesje denkt !!! jammie jammie levende whiskas:D

gr frank.:goed:

zo ff update zit nog steeds op levend steen te wachten maar word weinig aangeboden op het moment.alvast het eerste leven in de bak gezet om te zien of het een beetje draaid waterwaardes zijn goed zout was wat te laag maar ze hebben er zin in

Bijlagen

• DSC00928.JPG
    DSC00928.JPG
    149 KB · Weergaven: 20
Wat is jouw tuin een bende zeg:D

Het is dat ik alleen een balkon heb maar anders zag het er waarschijnlijk ook zo uit...

alle gekheid op een stokje, mooie bak, lekker groot, lekker veel licht, laat de stekken maar komen!!

groeten Wouter

tuin is een projekt die samen met het aquarium en de vebouwing gestart is.wonen hier nu een half jaar en eerst kon je niet eens zien dat het een tuin was.het onkruid stond een 50 cm hoog.140 m2 onkruidx 0.50 hoog is een hoop bende die weg gehaald moest worden.:) kom volgend jaar maar stekken halen kan je mee barbequeen in een nette tuin.dan moet tie klaar zijn.:D

verder ff een update.doorvoer bleef lekken van de opvoerpomp:( dus maar ff de bak leeghalen lek verhelpen en gelijk de bak ff iets naar achter geschoven voor een nettere afwerking en meteen ff een rif spoeling ingebouwd.gebruik maken van de ellende om het nog iets beter te krijgen:D en dan maar aquascapen.

kayak.nl zei:
Wat is jouw tuin een bende zeg:D

Het is dat ik alleen een balkon heb maar anders zag het er waarschijnlijk ook zo uit...

alle gekheid op een stokje, mooie bak, lekker groot, lekker veel licht, laat de stekken maar komen!!

groeten Wouter

...

Bijlagen

• DSC00933.JPG
    DSC00933.JPG
    146,3 KB · Weergaven: 16
  • DSC00932.JPG
    DSC00932.JPG
    156 KB · Weergaven: 23
  • DSC00931.JPG
    DSC00931.JPG
    150,4 KB · Weergaven: 20
groentje 32 zei:

johan ken je dat lietje ook......:D

twee emertjes water halen
twee..............................

gr frank:goed:

jajaja kijk maar is ff wat er dan toch nog is gedaan op zo n saaie zondag.goed voor de sociale kontakten met de buren:D ff zagen en schuren en klaar is de sierlijst.ondanks de lekkage die al opgelost is ook.

frankio zei:
johan ken je dat lietje ook......:D

twee emertjes water halen
twee..............................

gr frank:goed:

Bijlagen

• DSC00936.JPG
    DSC00936.JPG
    140,7 KB · Weergaven: 28
Ziet er keurig uit Johan!!:goed:

Back
Bovenaan