Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium van Manuel

Marcel dit is de grootste zoanthus soort die er bestaat...geheel open 6/7cm per poliep :) !! Deze heeft Luc op het forum aangeboden en niemand reageerde....paar weken later kwam ik bij Luc en heb ze allemaal meegenomen...:p !!

Luc,kga er niet aan snijden...laat de natuur zn gang gaan :biggrin: !!

Ah OK, gemist dus... Ik vind ze wel mooi eigenlijk...
Als er een keer eentje afwaait koop ik 'm graag van je over... ;)

Groet,

Marcel

Sommigen vinden het er antiek uitzien;) Andere vinden het prachtig! Ik heb ze ook staan en ben er helemaal weg van.
Marcel dit is de grootste zoanthus soort die er bestaat...geheel open 6/7cm per poliep :) !! Deze heeft Luc op het forum aangeboden en niemand reageerde....paar weken later kwam ik bij Luc en heb ze allemaal meegenomen...:p !!

Luc,kga er niet aan snijden...laat de natuur zn gang gaan :biggrin: !!

Sommigen vinden het er antiek uitzien;) Andere vinden het prachtig! Ik heb ze ook staan en ben er helemaal weg van.

Misschien komt er ooit wat af Marcel...als ik stop en de bak opruim hier :) !!

Ja Tomas....Jos Antiek ;) !!

Niks stoppen en opruimen...........:biggrin:

Een fatsoenlijk overzichtje krijg ik er niet op...maar een paar foto's om toch een indruk te krijgen :) !!

Vandaag begint mn blauwe formosa te bleeken...een jaar of 6 geleden als stek van Jean Paul meegenomen :confused: :mad: !! Waardes die te meten zijn zijn allemaal oke :confused: !!

Bijlagen

• aqua 045.jpg
    aqua 045.jpg
    189,2 KB · Weergaven: 146
  • aqua 048.jpg
    aqua 048.jpg
    192,8 KB · Weergaven: 110
  • aqua 050.jpg
    aqua 050.jpg
    214,3 KB · Weergaven: 113
Tsjaa .....

( meer weet ik niet ;) )

Ja hoor nog een paar van die fotootje's en dan wil ik met je ruilen.. Maar alleen de bak he..:)

Tja Frank ik weet het ook niet ;) !!

Van ruilen komt huilen Bert :biggrin: !!

Haha ik probeerde te zeggen dat bij zo'n bak eigenlijk alleen Tsja ... op zijn plaats is ;)

Een fatsoenlijk overzichtje krijg ik er niet op...maar een paar foto's om toch een indruk te krijgen :) !!

Vandaag begint mn blauwe formosa te bleeken...een jaar of 6 geleden als stek van Jean Paul meegenomen :confused: :mad: !! Waardes die te meten zijn zijn allemaal oke :confused: !!

Tis toch altijd iets he Manuel;)maar voor de rest niks te klagen hethumbs up

Heel mooi maan.

Vooral de mix aan koralen spreekt me aan.

mvgr
twan

Prachtig Manuel ! thumbs up Die oren collectie is om je vingers bij af te likken !
Inderdaad een mooie mix van dieren.

[/COLOR]

Tis toch altijd iets he Manuel;)maar voor de rest niks te klagen hethumbs up

Bedankt voor de Re :) !!

Ja zo is het altijd wat Luc...teveel oortjes is niet bevordelijk voor de acro's heb ik eens van een Duitser gehoord,misschien is het dat :o !!
Toch vind ik ze ook mooi Jan Willem :) !!
Luckybasterd,kheb nog wat blauwe formosa,maar bedankt voor het aanbod ;) !!
Twan,jou bak gaat ook als een jecco he :cool: !!

gister stonden de Boys op de stoep....was gezellig manne even bij praten :) !! Alleen jammer dat jullie waarschijnlijk niet meer beginnen...alhoewel kweet niet of ik dat zelf ook nog zou doen ;) !!
De bekende voorjaarsdip mecry:biggrin: !!

Vanmorgen mn kleinste doopvondje leeg :mad: het zwartje met gouden pikkels!!

Als de euneci begonnen is zie ik het somber in....Jan Willem,Marjan en PeterH hebben daar hun rif eens voor afgebroken :( als ik moet gaan breken is het de laatste keer -shoot !!

Als de euneci begonnen is zie ik het somber in....Jan Willem,Marjan en PeterH hebben daar hun rif eens voor afgebroken :( als ik moet gaan breken is het de laatste keer -shoot !!

Hoi Manuel,

dat is balen:(
Was het nog een heel klein doopvontje?

wat is euneci:confused:
Hopelijk duurt het voorjaarsdipje niet te lang

grtz

Nico

Ha Manuel,

Das lullig dat dat is gebeurd!
Kan me voorstellen dat je verrast was.
Ik heb pas hetzelfde meegemaakt,alleen zag ik de doopvond in een paar dagen wegkwijnen:(
Ik heb ook moeten zoeken wat "euneci" is,maar ben er inmiddels achter dat het borstelwormen zijn!:biggrin:
Zijn normaal goede opruimers,maar als ze te groot worden hebben ze iets meer voer nodig!
Heb weleens gehoord dat je ze kunt vangen met nylonkous met mosselvlees erin?

Je stekjes doen het best goed trouwens,alleen dat roge monti stekje heeft het begeven 199544.
Voor de rest heb ik gisteren nog zo,n 1100 liter zeewater gehaald!

En wbt de "euneci" ....misschien s,nachts inspecteren of je nog gekke dingen ziet?
Trouwens een Chelmon Rostratus heeft soms ook ineens trek in iets anders dan normaal.:mad:

Groeten Wil

Bedankt voor de Re Nico en Wil...maar deze zwarte kun je beter niet in de bak hebben :) !!

Net terug van een paar dagen Frankrijk...kwas uitgenodigd door de vacansoleil wielerploeg en heb in de volgwagen gezeten bij Parijs Roubaix :o !!
Dat dit zo'n indruk op mij zou maken had ik niet verwacht...dat die voetballers nooit meer klagen over 2 wedstrijdjes in de week op het muil !!
Deze week rijd zit ik in elk geval niet teveel kilometers in de auto...laat staan op de fiets :biggrin:!!
Misschien dat er wat wielerliefhebbers zijn op het forum :confused: dan kan ik wat foto's posten :) !!

Voor degene die mij dit weekend gebeld of gsmst hebben...sorry dat ik niet heb opgenomen of niet heb geantwoord :o !!

He he,eindelijk de man voor goed advies is er weer!!;)

Nou lekker hoor,kun je ook eens meemaken wat die renners afzien..ik wor al moe als ik er aan denk!!
Knap hoor wat ze presteren,en voor minder as wat die profvoetballers verdienen!
Das topsport....bijna hetzelfde as het houden van een zeeaquarium!:p

Maar Manuel,hoeist met de bak,nog meer doopvondjes gesneuvelt?
Geen gekke dingen meer?

Back
Bovenaan