Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium van Manuel

Hele mooie stukken Manuel.enaccord
Ziet er goed uit wil ze graag en het echt bewonderen maar dat komt wel.byby

Prachtig mooi man ! Bijna net zo mooi als SPS. ;):biggrin:

Gerrit,lijkt indd. net een snoepwinkel...tenminste mn eibli denkt daar zo over,die moet er nu echt uit :mad: !! Goede keus de tweede van de foto op te halen...echt een hele mooie!! Ik voer niets gericht bij!!

Patrick en Hugo,leuk jullie weer eens gesproken te hebben...als jullie bak weer gevuld is komk weer eens langs he :) !!

Aissa,als ik jou kan helpen doe ik dat graag he...jij staat ook altijd voor me klaar slimmetje !!

Ioannis,Kijk uit voor je hart,mijn hart hebben ze gestolen :o !!

Rinus,kom morgen maar eens langs he :) !!

Jan Willem,smaken verschillen of andersom :biggrin: ;) !!

ik snap w\t je bedoelt, ze zijn prachtig.
Ik was zelf gisteren van plan naar reef corner te gaan om een stuk of 2 scolys te nemen maar het is niet van gekomen (ivm weinig tijd en spits tijd):(

Heel mooi spul, blijven de tweee vijl schoonheden er ook vanaf???

Heel mooi spul, blijven de tweee vijl schoonheden er ook vanaf???

Hoi Jan...de vijlvisjes blijven daar zeker vanaf he :) !! De C.eibli is uitgevangen slimmetje !!

:) !! De C.eibli is uitgevangen slimmetje !![/QUOTE]

Maneul,
Morgenavond,
met dit mooie weer, met een ajuin door z'n reet op de bbq.;)enaccordleeeeekkkkkkkkeeeeeeeeeerrrrrrrrrr

:) !! De C.eibli is uitgevangen slimmetje !!

Maneul,
Morgenavond,
met dit mooie weer, met een ajuin door z'n reet op de bbq.;)enaccordleeeeekkkkkkkkeeeeeeeeeerrrrrrrrrr[/QUOTE]

Hey Bart,zit niet zoveel vlees aan he :biggrin: !! zwemt in mn stekkenbak nu ;) !!

Hoi Jan...de vijlvisjes blijven daar zeker vanaf he :) !! De C.eibli is uitgevangen slimmetje !!

Mooi om te horen dat beide schoonheden zich gedragen, als ik in de gelegenheid ben wil ik graag jullie bak eens live bekijken, als het jullie schikt uiteraard.

Mooi om te horen dat beide schoonheden zich gedragen, als ik in de gelegenheid ben wil ik graag jullie bak eens live bekijken, als het jullie schikt uiteraard.

Hoi Jan,je bent bijna altijd welkom :biggrin: !! Zaterdags en zondags niet,zaterdags werken,zondags aquaverbod hier ;) de enigste dag voor het gezin :) !!
In de week op een avond kan ik altijd vrij maken :) !!

Net terug van Aqua Thomas in Beveren...deze in hart en nieren zoutwateraquariaan heeft besloten er mee te stoppen en mij de eerste keus gegeven op het overnemen van wat koraaltjes en een vis :) !!

De witborst stond zoiezo op mijn verlanglijstje, uit un bestaande bak waar hij al jaren zwemt zonder probs...prachtig dier wat eerder bij Marcel en Nathalie lange tijd heeft gezwommen en ik ook eerste keus had....toen niet gedaan maar nu toch nog hier terecht gekomen dus slimmetje !!

Omdat ik niet veel plaats meer heb voor koralen een klein gorgoontje ventalina meegenomen!!

Thomas bedankt voor de gastvrijheid...suc6 met de verdere verkoop en tot volgende week :) !!

Laatst bewerkt:
blij dat je een gezonde witborst hebt gevonden Mannuel!

Nu een mooi overzichtje en we zijn weer blij;););)

mee eens:biggrin:

gefeliciteerd voor je nieuwe aanwinsten

Manuel gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten zal zekers mooi zijn.enaccord

blij dat je een gezonde witborst hebt gevonden Mannuel!

Nu een mooi overzichtje en we zijn weer blij;););)

Arjen,Giannis,Harold en Rinus bedankt voor jullie RE....als ik tijd heb zalk eens een fototje schieten :) !!

Manuel heb wel eens gehoord dat ze niet goed tegen het netelen van de grote formaties acro's kunnen? Dat ze daar stress van zouden krijgen. Hoop dat jou bak daar ruimte genoeg voor heeft en dat hij nog heel wat jaren in je bak mag blijven. En schaam me diep dat ik al zo lang niet meer ben geweest.

Back
Bovenaan