Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium van Manuel

Mike en Robert jullie ook bedankt voor de felicitatie :) !!

Vandaag met Wolle en Susanne wisten eten en maar over 1 onderwerp gesproken natuurlijk :biggrin: !!

Kben met Wolle zijn zout nu zo'n 8maanden bezig en vind de resultaten zeer goed, de bak is in die tijd met sprongen vooruit gegaan,het zout (Riffsystem reef-salt) wordt in kleine hoeveelheden gemaakt en spoorelementen zorgvuldig toegevoegd en goed gemengd zodat elke emmer hetzelfde is...en net van alles ietsje meer :) zelf heb ik elke emmer getest!!
Binnenkort zal er een aanbieding komen het zout te kunnen bemachtigen voor iedereen...het wordt thuisgestuurd voor een mooie prijs uitsteeekend de rest laat ik aan Wolle over!!
Winkeliers die geintresseerd zijn...neem contact op met Wolle (Riffsystem),tzou voor de klanten makkelijk zijn dit zout gewoon in de winkel te kunnen kopen :) !!

Wolle en Susanne...bedankt voor de gezellige avond hallooooo !!

Eerst en vooral nog van Harte manuel; beetje laat maar 'k ben al even niet meer op het forum geweest !
slimmetje

Klinkt als goede resultaten met het zout. Heb je nu ook minder toegevoegd nu er meer in het verversingswater aanwezig is ?

Eerst en vooral nog van Harte manuel; beetje laat maar 'k ben al even niet meer op het forum geweest !
slimmetje

Klinkt als goede resultaten met het zout. Heb je nu ook minder toegevoegd nu er meer in het verversingswater aanwezig is ?

Dank je Rene....kvoeg al 10maanden niets meer toe,op un beetje Jodium na :) !!

Net terug uit Neerglabbeek...kwist dat er vannacht voor mij een mooie zending binnen zou komen dus vannacht maar weggereden en voor de deur gaan liggen om eerste keus te hebben :biggrin: !!

Keus was en is er genoeg...na weer un gezellige babbel met wat mooie aanwinsten terug naar huis :) !!

Theo en May bedankt weer voor de gastvrijheid en topkoraaltjes :cool: !!

En....Manuel wat zijn de nieuwe aanwinsten geworden?

Grt,

Martin.

Bijlagen

• DSC_0010..JPG
    DSC_0010..JPG
    91,4 KB · Weergaven: 28
Manuel je hebt wel een goeie keuze gemaakt,het zijn inderdaat hele mooie exemplaren! topjestopjes
Als je geen plaats hebt mag je ze ook naar mij toe sturen!!

Grt,
Martin.

Pfff wat een kleuren:cool:. Zijn dit Trachi's?

Grt. Mark

Mooie aanwinsten Silver;)ben ik toch blij dat ik hier mijn keizertjes in de bak heb zwemmen zodat ik daar niet aan moet denken om deze mooie koraaltjes te kopen:p

Mooie aanwinsten Silver;)ben ik toch blij dat ik hier mijn keizertjes in de bak heb zwemmen zodat ik daar niet aan moet denken om deze mooie koraaltjes te kopen:p

Het zijn inderdaad pracht exemplaren, echt een kleuren pracht.
Net als bij Luc zwemmen hier ook een paar varkens rond die graag hun tanden erin zetten.
Maar ik blijf ze schitterend vinden, je nieuwe aanwinsten.

Hoi Manuel.

Weer wat mooie dieren erbij;).
Zal weer mooi wat kleur geven in je bak.

Klopt het dat deze dieren super gevoelig zijn voor transport schade?

mvgr
twan

Hoi Manuel
Succes met je nieuwe toppers maar waarom heb je de mooiste laten staan, hihi.

Groetjes Theo

Martin,als ik geen plaats meer heb kom ik ze wel brengen....maar jij hebt minder plaats als ik denk :p;)!!

Harold,ik ben er heel blij mee,deze worden zelden aangeboden in Europa en was een hels karwei ze hier te krijgen :o !!

Gerrit,hier nog een foto dan....kvermoed een cynarina van bijna 20cm doorsnee :eek: !!

Theo,ik denk ook aan de andere klanten he...al heb ik spijt de tweede foto niet meegepakt te hebben,hier zitten 4 kleuren in :cool: hihi !! Had ook beter nog een andere cynarina mee kunnen pakken in een andere kleurvorm,dit voor de volgende keer!!

Mark,de kleinere zijn scolymia's de grote un cynarina achtige :) !!

Luc,hier pikt mijn eibli ook aan de LPS,daarom heb ik er wat meer bijgezet,hij kan er tenslotte maar van 1 tegelijk snoepen he ;) !!

Jan,gewoon proberen,keizers of niet :p ;) !!

Twan,kdenk dat er veel dieren transport gevoelig zijn...deze niet anders dan andere,als ze na enkele minuten open staan is dat een goed teken!! Beschadigingen of als het skelet er doorheen komt heb je zo gezien :rolleyes: !!

Nou Gerrit hier nog een foto van de cynarina dan...hij is echt groot!!DSC_0007..JPG

De laatste voorlopig :) !!

Bijlagen

• DSC_0005..JPG
    DSC_0005..JPG
    88,4 KB · Weergaven: 14
  • DSC_0003..JPG
    DSC_0003..JPG
    97,4 KB · Weergaven: 10
Mooi snoepwinkeltje zo. Moet daar maar eens gaan winkelen :p. Als het goed is dan kan ik van de week die scolymia op de tweede foto van de reactie van Theo ophalen ;).
Ga je deze ook nog bijvoeren?

Groeten,
Gerrit

Laatst bewerkt:
mooie aanwinsten manuel. ook die cynarina. ben zelf ook liefhebber van mooie LPS.

Back
Bovenaan