Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium van Manuel

Manuel,ook jij bedankt,zoals ik al zei tegen Anton gaan we elkaar zeker nog tegenkomen,tegen de kerst gaan we zeker eens jullie kant uitkomen.Je prachtige tafel is een solitaryensis,topstuk.

Heb ik weer geluk dat ik volgend weekend de nieuwe aanwinsten kan bekijken.
kan al niet meer wachten:) , ben wel benieuwd

Nico

Hoi steven,bedankt voor het compliment :goed: !! mn kleuren gaan vooruit maar nog niet hoe ik het wil hebben maar daar wordt aan gewerkt!! geduld is un schone zaak ;) !! mvg Manuel!!
steven0720 zei:
Die kleuren zijn gewoonweg prachtig

ik ben jaloers:rolleyes:

grtz steven

Hoi Nico,zijn idd hele mooie stukken Nico......maar voor jou staan hier ook nog enkele topstukjes te wachten!!;) Mvg Manuel!!
Nico F. zei:
Heb ik weer geluk dat ik volgend weekend de nieuwe aanwinsten kan bekijken.
kan al niet meer wachten:) , ben wel benieuwd

Nico

manuel69 zei:
Hoi Nico,zijn idd hele mooie stukken Nico......maar voor jou staan hier ook nog enkele topstukjes te wachten!!;) Mvg Manuel!!
:cool: :D

Hoi Manuel, juist even gaan shoppen:)

donderdag nog de ventieltjes en wat slang.

Bijlagen

• doorvoer.jpg
    doorvoer.jpg
    166,9 KB · Weergaven: 5
Mooi Nico....BEDANKT :goed: !! en zelfs deze foto's zijn haarscherp ;) !! mvg Manuel!!

Na un schitterende zondag de eerste 2mooie stukken van Theo (reef corner) Deze hebben net un definitieve plaatsje gekregen na enig pas en meetwerk :D !!

Foto1 G.ventalina

foto2
en foto3 A.solitaryensis....deze is natuurlijk nog niet op kleur maar moet un paarse rand en groene poliepen krijgen.....dit zal tijd nodig hebben want heeft 8uur in de kofferbak doorgebracht en bij thuiskomst was het water 12graden :mad: !! maar zoalsk het nu zie heeft hij weinig geleden en ziet er gezond uit!!

Bijlagen

• DSC01528.JPG
    DSC01528.JPG
    155,3 KB · Weergaven: 11
  • DSC01526.JPG
    DSC01526.JPG
    153,9 KB · Weergaven: 6
  • DSC01527.JPG
    DSC01527.JPG
    144,5 KB · Weergaven: 10
Vanmorgen om klokslag 9uur was Nico zoals afgesproken present :goed: !! de zelfbouw kalkreactor zou ingelijmd worden en het vaatje van Walter geinsalleerd!! Nu un weekje uitharden,controleren op lekage en nog wat kleine dingetjes in huis halen :rolleyes: !! Nico bedankt voor alles tot zover :goed: !! hier volgen wat foto's..........................

Bijlagen

• DSC01531.JPG
    DSC01531.JPG
    140,8 KB · Weergaven: 7
  • DSC01533.JPG
    DSC01533.JPG
    148,6 KB · Weergaven: 6
  • DSC01535.JPG
    DSC01535.JPG
    153,9 KB · Weergaven: 8
K zie het wel weer vakwerk geleverd die Nico.

Toch mooi dat je zo wat voor mekaar wat kan betekenen.
Groet Marcel

En nog un paar.............................

Bijlagen

• DSC01541.JPG
    DSC01541.JPG
    153,8 KB · Weergaven: 8
  • DSC01540.JPG
    DSC01540.JPG
    141,8 KB · Weergaven: 11
  • DSC01537.JPG
    DSC01537.JPG
    149,4 KB · Weergaven: 16
En nog maar un paar........................

Bijlagen

• DSC01543.JPG
    DSC01543.JPG
    143,1 KB · Weergaven: 6
  • DSC01544.JPG
    DSC01544.JPG
    123,8 KB · Weergaven: 7
  • DSC01545.JPG
    DSC01545.JPG
    147,5 KB · Weergaven: 9
En de laatste voor vandaag..................

Bijlagen

• DSC01546.JPG
    DSC01546.JPG
    157,9 KB · Weergaven: 4
  • DSC01548.JPG
    DSC01548.JPG
    148,3 KB · Weergaven: 4
  • DSC01550.JPG
    DSC01550.JPG
    152,2 KB · Weergaven: 8
De aller allerlaatste voor vandaag................het vaatje hangt :goed: !! Bedankt nogmaals voor de goede zorgen Nico,khoop dat je stekjes uitgroeien tot topstukken :) ;) !! tot volgende week en vergeet vrouw en kinderen niet mee te nemen he :D !! mvg Manuel!!

Bijlagen

• DSC01552.JPG
    DSC01552.JPG
    123 KB · Weergaven: 8
Ja idd Marcel.......Nico is de vakman en ik de fotograaf dat wijzen de foto's wel uit :D !!
zebra zei:
K zie het wel weer vakwerk geleverd die Nico.

Toch mooi dat je zo wat voor mekaar wat kan betekenen.
Groet Marcel

Dat wordt een top stukje werk, ben benieuwd straks als het draait, zal veel schelen.....:goed:

Khoop het Anton......ben zelf ook wel benieuwd :confused: :D !!
Anton - AVO zei:
Dat wordt een top stukje werk, ben benieuwd straks als het draait, zal veel schelen.....:goed:

Heb er ook zo ene gemaakt maar een stuk kleiner.
Moet zeggen dat het tot nu toe het beste systeem en meest constante is wat ik ooit had. ;) Super gewoon.:goed:

Hoi Manuel,

moest ik weten dat het een fotoreportage ging worden, dan had ik mijn 's zondags kostuum aangedaan:) (heb ik toch niet).
Als je de reaktor woensdag vult, moet je na een uurtje de lijmverbindingen eens nakijken en hopelijk lekt er niets:confused: . Laat maar vlug iets weten.

we spreken wel een uur af om zondag de reaktor op te starten:goed:

en de stekken, dat komt wel in orde, denk ik:)

jij ook bedankt, het is weer voorbij gevlogen

Nico

Back
Bovenaan