Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium van Manuel

Anton - AVO zei:
:confused: OW??????????????

Je bedoeld tweede is tweede;) :D
Of 3de, 4de:D

Proberen gaat mee hé Anton

Nico

Nico bedankt voor de foto's......en dat uit zo'n klein toestelletje :goed: !! over un paar weken ga ik drastisch stekken en enkele koralen verwijderen,omdatk de mooiste wil uit laten groeien tot grote kolonies!! dus stekken genoeg voor jullie ;) !! Ik kijk nu al uit naar volgende week,op naar Theo het zeewatersymposium samen met Anton!! daarna de aqua's van Luc en Anja bewonderen (deze staan al lang op mn verlanglijstje te mogen bewonderen) en misschien heeft Luc nog wel un mooi stekje te koop :)!! bedankt voor jullie reacties!! mvg Manuel!!

Heel mooi! Binnenkort zal ik ook eens m'n best doen met mijn fotocamera voor deze bak!

als ik op het forum naar de foto s van jou bak zit te kijken denk ik dat ik vergeten ben om boven water te komen van mijn duikvacantie grote klasse heb vandaag bij jack alles opgehaald nu geduldt hebben het begind al uit te staan gr martin prinsenbeek ben ook zeer geinterceerd naar de zelf bouw van de kalkreactor

michael zei:
wow prachtig!!!
Tgaat er un beetje op lijken michael alleen mn paars blijft toch wat achter....die acro moederkolonie diek van jou overgenomen heb wil nie echt :( marja daar wordt aan gewerkt :) !! En Tanne kom maar snel deze kant op met je camera......alleen bij mij zit nie zo'n goeie Tai in de buurt or :D !! En Martin kdenk dat je toch beter un duik kunt maken op 1van jou vakantieadresjes dan hier bij mij :D !! mvg Manuel!!

Hé Manuel,

je bak ziet er echt fantastisch uit. De koralen kleuren prachtig. Je had het er laatst over om de rechterkant aan te pakken. Heb je dit nu al gedaan? Zo ja, kun je een overzicht van voor en na de herinrichting tonen.

Groetjes Roy

Hoi Roy,de bak gaat langzaam de goede kant op maar kleuren kunnen nog beter!! de rechter kant is idd un beetje veranderd maar niet spectaculair na un dag je prullen kwam ik toch weer dicht bij de oude opstelling :mad: !! Wel ben ik met de koralen un beetje aant schuiven gegaan en hebben inmiddels veel zachte koralen un ander onderkomen gekregen vooral de sarcophytons werden te groot en namen teveel licht weg!! mn buttons,oren en anthelia laat ik staan :D !! mvg Manuel!!
Boarder zei:
Hé Manuel,

je bak ziet er echt fantastisch uit. De koralen kleuren prachtig. Je had het er laatst over om de rechterkant aan te pakken. Heb je dit nu al gedaan? Zo ja, kun je een overzicht van voor en na de herinrichting tonen.

Groetjes Roy

Vandaag de eerste boodschapjes gedaan voor de zelfbouwkalkreactor in combinatie met het vaatje van Walter!!

1x pvcbuis 315x4,8mm 170cm lang
1x afdichtkap zwaar model 315mm
1xeindstuk met schroefdeksel 315mm
1xdubbele lijmmof 315mm
500ml pvclijm drukbestendig

foto1: bestaande reaktor die dus te koop zal komen
foto2 en 3 materiaal nieuwe reactor

Nico F. zorgt voor de kraantjes en de doorvoer!!

Bijlagen

• DSC01463.JPG
    DSC01463.JPG
    148,9 KB · Weergaven: 24
  • DSC01458.JPG
    DSC01458.JPG
    155,4 KB · Weergaven: 18
  • DSC01462.JPG
    DSC01462.JPG
    147,3 KB · Weergaven: 13
Laatst bewerkt:
Manuel, dat komt dik in orde:)

Misschien dat je even wat pb'tjes kan verwijderen want je inbox is vol;)

Nico

Yep box is vol, vaatje ligt ook klaar om opgehaald te worden Walter is op de hoogte.

Nico en Anton bedankt pb box is geleegd ;) !!

Grootse plannen daar Manuel !!! Gaat helemaal goed komen.

En dan eindelijk foto's die een beetje een indicatie geven wat voor prachtige bak je hebt staan.Niet te snel alles verkopen aan stekken hoor(wim is een beetje later met de bak voor mij )dus het duurt even wat langer voor ik klaar ben voor al die stekken:p ;) :D

Gr.
Stefan

Ja grootse plannen Stefan.....en kheb nog grotere plannen maar die vertelk nog nie :p :D !! En dat het wat langer duurd is nie erg stekken genoeg ;) !! De aquazaken zijn ook afhankelijk van de leveranciers dus die kun je het ook nie altijd kwalijk nemen,kwacht ook al weer 4weken op nieuwe ATI balken maar deze zijn ook nog niet binnen :mad: .....marja geduld is un schone zaak!! mvg Manuel!!

Ik begrijp niet dat ik die fotos heb gemist ! :eek: Echt schitterend, man ! :goed:

Hier komt een nieuwe acro king ! :goed:

Nou dat valt wel mee hoor :) !! maar bedankt voor dit enorme compliment :) !! Jou bak is ook nie mis :goed: !! en op je vissenbestand benk helemaal jaloers ;) !! mvg Manuel!! kben nu de formulieren voor de komende huiskamerkeuring aant invullen...........kmoet zeggen hoe groter de bak hoe meer dieren hoe meer werk dit is :mad: !! maar daarom hebk de komende dagen maar vrijaf genomen en dat gebeurd nie vaak :D ;) !!
jwre zei:
Ik begrijp niet dat ik die fotos heb gemist ! :eek: Echt schitterend, man ! :goed:

Hier komt een nieuwe acro king ! :goed:

Wauw...............:D :o :goed:

Wat een ongeloofelijk mooie bak.
Ik heb weer wat om over te dromen :rolleyes:

Groetjes, Nathalie.

Back
Bovenaan