Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium van Manuel

Een prachtige bak heb je daar Manuel!:eek:

Het is niet een gewoonte van me om mezelf uit te nodigen, maar ik zou deze bak graag eens live zien.:D En als je het niet wilt hoef je me niet eens koffie aan te bieden.:D

Groeten,
Stefan

das geen probleem bij manuel:D zijn allemaal zo gastvrij daar onder in het land:goed:
Sea-Crab zei:
Een prachtige bak heb je daar Manuel!:eek:

Het is niet een gewoonte van me om mezelf uit te nodigen, maar ik zou deze bak graag eens live zien.:D En als je het niet wilt hoef je me niet eens koffie aan te bieden.:D

Groeten,
Stefan

Idd bij mij is iedereen welkom....stuur un pbtje en spreken wat af!! Andre (Dimi) is net weg en heeft enkele stukken en vis overgenomen,Andre blij,ik blij,alleen mn vrouw niet blij kheb vanacht in de schuur geslapen :D !! Nu snel naar Tanne.....shoppen (rondje Nederland) ;)

Omdat mn rechterkant ga herinrichten en mn visbestand ga veranderen un laatste overzichtje van hoe het was...................:D

Bijlagen

• DSC01411.JPG
    DSC01411.JPG
    151,4 KB · Weergaven: 127
De foto's hier op het forum doen geen recht aan de bak,ik was bevoorrecht deze bak vanavond in het echt te mogen aanschouwen.Echt een geweldig mooie bak!Zodra je binnenkomt wordt je aandacht er door getrokken en voor je het weet zit je uren in de bak te staren!

Tussen haakjes Manuel ontzettend bedankt voor de gastvrijheid,de koffie en de gigantische hoeveelheid informatie.Bij deze ben je ook uitgenodigd eens langs te komen.

Groeten,
Stefan

Bedankt voor de lovende woorden....en kom je zeker eens bezoeken!!
Sea-Crab zei:
De foto's hier op het forum doen geen recht aan de bak,ik was bevoorrecht deze bak vanavond in het echt te mogen aanschouwen.Echt een geweldig mooie bak!Zodra je binnenkomt wordt je aandacht er door getrokken en voor je het weet zit je uren in de bak te staren!

Tussen haakjes Manuel ontzettend bedankt voor de gastvrijheid,de koffie en de gigantische hoeveelheid informatie.Bij deze ben je ook uitgenodigd eens langs te komen.

Groeten,
Stefan

Dit schitterende koppel zal hopelijk ook snel in mijn bak te bewonderen zijn....maar helaas Tanne morgen zitten ze er nog niet bij :( !! Dit koppel hebk gefotografeerd bij Tanne!!

Bijlagen

• DSC01418.JPG
    DSC01418.JPG
    149,7 KB · Weergaven: 23
  • DSC01421.JPG
    DSC01421.JPG
    156 KB · Weergaven: 8
Hier de panoramafoto van de bak van Manuel:

mvg,
Ruud

Bijlagen

• pano manuel_web.jpg
    pano manuel_web.jpg
    685,9 KB · Weergaven: 166
Schitterende foto van een schitterend aquarium. Zondag mag ik het ook eens in het echt zien:)

Nico

En hier een detail van een groene Hydnophora:

Bijlagen

• Monti_web.jpg
    Monti_web.jpg
    602,7 KB · Weergaven: 23
Laatst bewerkt:
uuuuuuh is geen monti Ruud..........is Hydnophora ;) !! Bedankt voor de foto's :goed: !! Heb je de stekjes al geplaatst? mvg Manuel!!
knsm_eiland zei:
En hier een detail van een groene monti:

manuel69 zei:
uuuuuuh is geen monti Ruud..........is Hydnophora ;) !! Bedankt voor de foto's :goed: !! Heb je de stekjes al geplaatst? mvg Manuel!!
Oeps, ben slecht in namen :o . Is gecorrigeerd.
Stekjes staan lekker te kleuren, dank je!

mvg,
Ruud

Hebbie weer mooie stekkies aan Ruud meegegeven, tis ook echt een vliegende kraai he die Ruud....:D :D :D

Maar je hebt er een prachtige foto voor terug:) :goed:

manuel69 zei:

Zo ist Anton!! Kheb net jou buttons opgehaald,er zaten un paar extreem rose tussen die hebk maar un dosis jous juice gegeven :D ;) !!

Nee hoor Anton ze worden met liefde behandeld :D ;) !! tot morgen ai :goed: !!

Vanavond heeft Anton (avo) un kool-fosfaatfilter gemaakt en geinstalleerd!! Kleur van koraaltjes is niet optimaal :mad: !! was weer gezellig :goed: !! bedankt ai Anton ;) !!

Back
Bovenaan