Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium van Manuel

Dankje Johan.....toch maar eve un kiekje van de tricolor gemaakt voor jou :D ;) !!
groentje 32 zei:
en jij zegt dat je geen mooie foto s kan maken.nou dit red ik echt niet hoor met mijn flutcamera echt geweldige koralen manuel.:goed:

manuel69 zei:
Dankje Johan.....toch maar eve un kiekje van de tricolor gemaakt voor jou :D ;) !!

........:)

Laatst bewerkt:
denk dat je aan een stekkenbak moet gaan denken! de groei is enorm :) mooie stukken

je hebt nog PM

vr gr
Tom

Welnee niet nodig, hij kan ze zo bij mij kwijt;)
Tom zei:
denk dat je aan een stekkenbak moet gaan denken! de groei is enorm :) mooie stukken

je hebt nog PM

vr gr
Tom

bedankt voor de pb Tom!! even un paar foto's van de gele acro's die ik heb, kheb er 3 van!! als tie nog geler is en iets van groei vorm verschilt wilk hem graag hebben kben op zoek naar geel en rose nu (geen hystrix :D ) ook nog un ander fototje speciaal voor jou omdatk weet dat je daar un zwak voor hebt;) !! en die stekkenbak gaat er zeker komen,misschien dat de sint un goede bui heeft :confused: :D !!

ennuuuuuu alsk wat over heb Anton komt dat jou kant op he!!:D ;) mvg Manuel!!

Laatst bewerkt:
mooi mooi! ik vermoed dat het andere is die ik bedoel, kleur in ieder geval wel maar dat zegt niets, de groeivorm nu is anders maar dat wil ook niet veel zeggen, zal morgen fotootje sturen! mooie tridanca!

vr gr
Tom

Is goed Tom :goed: !! Ik kom zeer binnenkort naar je kroost kijken ;) !! mvg Manuel!!

anders maak ik wel ruimte hoor.vind ik niet erg:D
Anton - AVO zei:
Welnee niet nodig, hij kan ze zo bij mij kwijt;)

Dat wordt loten denk.............:p ;) !! Nee hoor eerlijk zullen we alles delen ai :D :D :D !!

Hahaha.....2 zielen 1 gedachte :D !!
Anton - AVO zei:
Welnee, eerlijk zullen we alles delen;) :D

..........:goed:
Tom zei:
mooi mooi! ik vermoed dat het andere is die ik bedoel, kleur in ieder geval wel maar dat zegt niets, de groeivorm nu is anders maar dat wil ook niet veel zeggen, zal morgen fotootje sturen! mooie tridanca!

vr gr
Tom

Bijna alle zachte koralen zijn er inmiddels uit :D !! even un overzichtje!! maandag komt er 12x39watt ATI t5 bij ;) !!

Laatst bewerkt:
had maandag nog wat naar de sterren willen kijken,zal dit dan maar wat uitstellen met al dat licht Manuel,zal wel heel mooi worden.
manuel69 zei:
Bijna alle zachte koralen zijn er inmiddels uit :D !! even un overzichtje!! maandag komt er 12x39watt ATI t5 bij ;) !!

Of het mooier wordt weet ik niet Luc maar kzal zo wat foto's maken van de hoeken en maandag met de extra t5, mis dat je het verschil kan zien!! in elke hoek hangt dan 6x 39watt ATI t5 ( ondiepere gedeelte) mn 3x 400w blijven int midden maar zullen dichter naar elkaar toe komen kzal zo un schetsje maken voor de duidelijkheid!! Maar zo licht ist ook al weer niet hoor Luc valt reuze mee!!:D ;)

........;)

Laatst bewerkt:
Je gaat versteld staan van de gigantische hoeveelheid licht die je straks hebt! Is er geen mogelijkheid de hqi/t5 wat egaler te verdelen?

Je bak wordt trouwens mooier en mooier...

Daar hebk aan gedacht Tanne,kzou eventueel de 2x2t5 die eraf komen tussen de hqi's kunne proppen maar ga eigenlijk gericht belichten nu!! de t5's komen boven de hoger gelegen koralen te hangen,de buitenste hangen precies boven het diepere gedeelte en de middelst hqi hangt precies boven mn pilaar!! kga alleen de aqua blue special's gebruiken!! misschien kank de 2x2 t5 die eraf komen tussen de hqi's proppen met blauw voor un wat mooier effect maar eerst even zonder want essent lacht nu al en er zou ook nog un stekkenbak moeten komen:D ;) !! bedankt voor het meedenken ennuuuuu kzie je!! mvg Manuel!!
Tanne zei:
Je gaat versteld staan van de gigantische hoeveelheid licht die je straks hebt! Is er geen mogelijkheid de hqi/t5 wat egaler te verdelen?

Je bak wordt trouwens mooier en mooier...

Back
Bovenaan