Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Alan's zeedagboek

voer jij je zandhapper zo ja wat>?
en hoe?

als ik mijn zandhapper probeer te voeren met bijv diepvries (misis) word het door de stroming mee genomen en eten de andere vissen het op.

ik heb het idee dat er niet genoeg voedsel in het zand zit omdat het er nog maar twee weken in ligt het is levend zand

Iemand een oplossing???

STUIFBOL zei:
Stikstofbooster?????Kan je dan nie beter minder verversen???Je NO3 zal stijgen en das ook stikstof.....ken de verdere werking van stikstofbooster ook niet mr lijkt me gewoon een middel om je NO3 te laten stijgen.....

mvg Joeri

Inderdaad , de NO3 moet omhoog.
Verversen doe ik nu ook minder en heb nu ongeveer 0.2 NO3.
Ik wil ook met meer te voeren naar ongeveer 2 gaan en kijken of er iets veranderd.

arontju zei:
voer jij je zandhapper zo ja wat>?
en hoe?

als ik mijn zandhapper probeer te voeren met bijv diepvries (misis) word het door de stroming mee genomen en eten de andere vissen het op.

ik heb het idee dat er niet genoeg voedsel in het zand zit omdat het er nog maar twee weken in ligt het is levend zand

Iemand een oplossing???
Mijn zandhapper eet gewoon mee met de rest dus daarin heb ik geluk.
Wel heb ik een tijdje gewacht om een zandhapper te kopen zodat het zand tijd had om veel leven te huishouden.

proficiat met je verjaardag Alan.

Maak er nog een fijne dag van.

Groetjes Erik

Back
Bovenaan