Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Adri's DSR Reef Journey

Yep kan hem ook zien zo wel zonde van een beetje U2 erbij had niet verkeerd geweest [emoji1]. Ziet er super uit Adri! Tof ook die nemo's in de flower [emoji106]🏻. Geeft de Gyre niet genoeg stroming omdat de Jebao erbij hangt?
Als ik dit zo zie kan ik helemaal niet wachten tot mijn nieuwe bak klaar is [emoji16].

Gr Thijs

Hi Thijs,

op zich geeft de Gyre wel genoeg stroming maar heb ik de Jebao erbij hangen om toch een meer wisselende stroming te kunnen maken.
De Gyre staat 24/7 aan en de Jebao wordt geschakeld via een tijdklok dus er zijn ook periodes dat hij uit staat.

Altijd leuk om groter te gaan, Thijs. Ga je nog meer plezier aan beleven alleen je portemonnee iets minder :)

groet
Adri

Yep kan hem ook zien zo wel zonde van een beetje U2 erbij had niet verkeerd geweest [emoji1]. Ziet er super uit Adri! Tof ook die nemo's in de flower [emoji106]��. Geeft de Gyre niet genoeg stroming omdat de Jebao erbij hangt?
Als ik dit zo zie kan ik helemaal niet wachten tot mijn nieuwe bak klaar is [emoji16].

Gr Thijs

91115-1.jpg
91115-2.jpg

91115-4.jpg
91115-5.jpg
91115-7.jpg
91115-3.jpg
91115-9.jpg

Mooi!

Mag ik een cursus foto's maken bij je volgen? ;)

Heel mooi Adri. mooie strakke fotos top

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Dank u, heren!

Ik zal binnenkort als ik er de tijd voor hebt wel een beschrijving schrijven hoe je betere foto's kan maken van een aquarium.

groet
Adri

Dit is pas fotograferen, mijn complimenten !

heb net je filmpje bekeken adri.
het is erg zuiver gefilmd en wat een mooi koralen bestand ook.
als dat dadelijk dicht gegroeid is ........

top..

Schit Adrie dat zijn topfotos dat krijg ik niet voor elkaar hoor gr jaap

Oefening baart Kunst, Jaap. Met een beetje geduld en de juiste tips kan jij ook een heel eind komen hoor!

Dit is pas fotograferen, mijn complimenten !

Dank je, Erik! Nu is fotograferen, voornamelijk onderwater tijdens mijn duiktrips een andere hobby van me.

heb net je filmpje bekeken adri.
het is erg zuiver gefilmd en wat een mooi koralen bestand ook.
als dat dadelijk dicht gegroeid is ........

top..

Dank je, Maxi!!!

Okee dan, op verzoek nog een paar!

101115-1.jpg
101115-2.jpg
101115-3.jpg
101115-4.jpg
101115-5.jpg
101115-6.jpg
101115-7.jpg

Hi Rob,

dank je!

Kwestie van een beetje spelen met de witbalans!

groet
Adri

Mooie foto's je weet die kleuren echt te laten knallen hé
Fantastisch :cool:

Het is weer eens tijd voor een Full Tankshot.

FS-Adri-1.jpg

groet
Adri

Dank u allen!!!

Maar gelijk een paar nieuwe shots erbij.
Helaas heeft de zandhapper zojuist even flink huisgehouden, dat is ook te zien aan het zweefvuil.
Daarnaast ook net ze ramen schoongemaakt, door het iets hogere fosfaat en nitraat (0,08 & 5) nu
om de dag de ruiten schoonmaken en hier zit dan een flinke groene laag op.
Ach, het is gratis voer voor de koralen zullen we maar zeggen.

81215.jpg

81215-2.jpg

81215-3.jpg

81215-4.jpg

81215-5.jpg

Dat is een aardig koralen tuintje aan het worden. Mooi !

Back
Bovenaan