U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Hey Glen mischien bij voeren met pipet ,ik krijg somigge dieren ook niet vol op kleur en die voer ik nu bij met lps voer h2ocean , maar sinds ik iets meer nitraat heb staat mijn paddenstoel en toorts weer meer open en dat is na de waterwissel na drie maanden gr jaap
Pracht visjes..... Maar ik begin er niet aan, of moet er echt een speciaalbak voor hebben.
En wat heb jij dan voor ogen als een speciaalbak Dennis?EEn bak vol Acropora?Precies,daar horen ze thuis en het zijn geen slopers zoals weleens beweerd wordt,bij voldoende koralen onderhouden ze gewoon de koralentuin en zorgen dat ongedierte geen kans krijgen,dus ze zijn nog nuttig ook..... Pieter.Pracht visjes..... Maar ik begin er niet aan, of moet er echt een speciaalbak voor hebben.
Beetje zonde Glenns om daarvoor stekken te gaan maken.Gewoon in je rifbak plaatsen,bevalt het niet kan je zo savonds wanneer de hoofdverlichting uit is ze er zo uithalen want ze hangen gewoon met hun haak aan een acrotak.OVerdag zal je dan weinig poliepen zien maar die staan in de nacht wel uit,slopen zoals keizers of vlinders doen ze absoluut niet.Ik wacht nog wel ff voordat ik ze in mijn rif zet. Ik durf het nog niet aan.
Morgen ga ik wat stekken maken van wat acro's om in de opvangbak te zetten.
m.v.g. Glenn
Beetje zonde Glenns om daarvoor stekken te gaan maken.Gewoon in je rifbak plaatsen,bevalt het niet kan je zo savonds wanneer de hoofdverlichting uit is ze er zo uithalen want ze hangen gewoon met hun haak aan een acrotak.OVerdag zal je dan weinig poliepen zien maar die staan in de nacht wel uit,slopen zoals keizers of vlinders doen ze absoluut niet.
PIeter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.