Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

zes meter's Angel's reef

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat leuk om te lezen Pieter, tja, het zijn prachtige visjes. En in zo'n bak... :cool:
Een Oxy is naar beneden in de wierenbak verhuisd vanwege wat glazige oogjes,deze krijgt wat extra vitamines,trouwens de wierenbak daar zit zoveel leven in,heb nog nooit zulke kogelronde pitvisjes gezien....Als alles goed gaat kan hij volgende week weer zijn intrek boven nemen.

Groeten
Pieter

Nog even wat foto's van de kleine.
1 bij daglicht en nachtlicht.

Foto van een nog onbekend visje, mogelijk een juffertje.

Bijlagen

• IMG_1199.jpg
    IMG_1199.jpg
    48 KB · Weergaven: 74
  • IMG_1195.jpg
    IMG_1195.jpg
    67,4 KB · Weergaven: 57
  • IMG_1196.jpg
    IMG_1196.jpg
    38,2 KB · Weergaven: 57
Nog even wat foto's.
Even de 254.000 liter stroming uit gezet.

mvg

Bijlagen

• IMG_1252.jpg
    IMG_1252.jpg
    101,3 KB · Weergaven: 75
  • IMG_1253.jpg
    IMG_1253.jpg
    89,7 KB · Weergaven: 74
  • IMG_1255.jpg
    IMG_1255.jpg
    81,7 KB · Weergaven: 72
  • IMG_1258.jpg
    IMG_1258.jpg
    88,9 KB · Weergaven: 69
  • IMG_1261.jpg
    IMG_1261.jpg
    105,7 KB · Weergaven: 81
Prachtig hoor! :eek:

Gaaf zeg die foto's!!! Ziet er erg mooi uit allemaal!!

Gr. Jeroen

Bas,Sander,Jeroen,Frode en Bas bedankt voor de reactie'stopjes

Het uitvangen is begonnen.
De twee picasso's kostte geen enkele moeite,deze twee jongens van dubbeltje grootte bijelkaar,al acht jaar in de bak zijn elkaar de laatste maanden aan het bevechten op leven en dood en allebei gehavend.Voorlopig kunnen ze even tot rust komen in de filterruimte.

Het koppeltje lipvissen Bodianus bimaculatus is een ander verhaal,deze slimme sluipmoordenaars verantwoordelijk voor het verlies van diverse lipvissen en andere vissoorten zijn niet zo gemakkelijk uit te vangen.Op advies van Robert de shaab een spiegeltje in het vangbakje gelijmd en...waarachtig eentje is erin getrapt,nu nr. twee nog.

Groeten
Pieter

De twee picasso's kostte geen enkele moeite,deze twee jongens van dubbeltje grootte bijelkaar,al acht jaar in de bak zijn elkaar de laatste maanden aan het bevechten op leven en dood en allebei gehavend.Voorlopig kunnen ze even tot rust komen in de filterruimte.

Het koppeltje lipvissen Bodianus bimaculatus is een ander verhaal,deze slimme sluipmoordenaars verantwoordelijk voor het verlies van diverse lipvissen en andere vissoorten zijn niet zo gemakkelijk uit te vangen.Op advies van Robert de shaab een spiegeltje in het vangbakje gelijmd en...waarachtig eentje is erin getrapt,nu nr. twee nog.

Groeten
Pieter

Heb ook gehad met een aantal dokters. 2 gele dokters en 2 desjardini's.
Jaren lang vredig bijelkaar en van de ene op de andere dag gingen ze elkaar te lijf tot er eentje dood ging.

m.v.g. Glenn

Groeten
Pieter

haha goed te lezen pieter
de volhouder windt he
het zijn echte agressieve rakkers
veel succes met het verder uitvangen ik heb s,avonds het meeste succes als het wat rustiger wordt in de bak
gr robert

Vandaag gaat de nieuwe verlichting boven de zes meter!Ben zelf heel benieuwd hoe het er uit gaat zien....
Binnenkort foto's.

Groeten
Pieter

Ik ben ook wel benieuwd. En ook wat de reden is.
Is toch voor een kapitaal aan pendanten die in zo'n korte tijde vervangen worden.

Wordt het nu plasma met blauwe leds?

Ik ben ook wel benieuwd. En ook wat de reden is.
Is toch voor een kapitaal aan pendanten die in zo'n korte tijde vervangen worden.

Wordt het nu plasma met blauwe leds?
Nee en een gedeelte van de diff's blijven hangen,omdat we die nodig hebben voor de diepte.

Groeten
Pieter

Laatst bewerkt:
Nee en een gedeelte van de diff's blijven hangen,omdat we die nodig hebben voor de diepte.

Groeten
Pieter

Dan kan het haast niet anders dat er LED-panelen en/of T5 boven gaan komen :o
...tja, die teasers. Jij en Tanne krijgen daar wel een handje van hoor Pieter :mad: :p ;) :biggrin:

Dan kan het haast niet anders dat er LED-panelen en/of T5 boven gaan komen :o
...tja, die teasers. Jij en Tanne krijgen daar wel een handje van hoor Pieter :mad: :p ;) :biggrin:
Voor er foto's komen van de nieuwe situatie zal wel even duren. Arie stuurde me via whatsapp een foto van de stapel dozen die voor dit project nodig is daar is Richard wel even zoet mee ;)

Zo, is dat een teaser of niet? :p

Voor er foto's komen van de nieuwe situatie zal wel even duren. Arie stuurde me via whatsapp een foto van de stapel dozen die voor dit project nodig is daar is Richard wel even zoet mee ;)

:mad: :rolleyes: :biggrin:

Ben al reeds op de helft klaar.
Misschien nog een dagje werk.
Dan nog de pendule,s modificeren. Wat eigelijk wel het meeste werk is.

Voor deze of gene die ooit er over denk om een zeer grote bak te plaatsen, DOE HET NIET.:p
Hou het klein en simpel.
Dit is bijna geen hobby meer, maar gewoon werken.mecry

Nog een paar jaar dan mag ik met pensioen. thumbs up

Voor deze of gene die ooit er over denk om een zeer grote bak te plaatsen, DOE HET NIET.:p
Hou het klein en simpel.

Nog een paar jaar dan mag ik met pensioen. thumbs up

Haha succes ermee, ik vind t leuk om zo mee te kijken via de zijlijn ;-)
Wij hebben nu 800 liter maar als ik bakken zie van 2000 liter.....dat wil ik ook!! :-)
Gr. Nicolaja

Hou het klein en simpel.

Hahaha...

Er gaat toch altijd meer tijd en werk in zitten als dat je vooraf voor ogen had... :biggrin:

Ben wel reuze benieuwd wat je aan het doen bent en naar de foto's!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan