sharkwarrior
Sendero's Reef
Verkeerde dagboekie denk Frode?

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Stoppen? Je hebt 't er alweer een flinke tijd niet over gehad. Het zou erg zonde zijn!
Mooi, ik ben weer gerustgesteld voor de komende jaren. En inderdaad kan ik nog wel even meeWat ik er mee bedoel is dat aangezien me leeftijd de bak beeindigd wordt binnen 3 , 5 of max 7 jaar of....Pensioen zit er toch niet in voor een zelfstandige ondernemer.... en Tanne jij kan nog makkelijk 35 jaar mee in deze hobby.
Foto's komen er binnenkort aan Peter...De dimfunctie van led werkt nog niet,misschien de komende week.IN de vier meter bak in de filterruimte is een schooltje van zeven Acanthurus olivaceus ingezet.Ze zijn nu nog knalgeel en niet groter dan een zes centimeter.Is het niet eens tijd voor een update![]()
Foto's komen er binnenkort aan Peter...De dimfunctie van led werkt nog niet,misschien de komende week.IN de vier meter bak in de filterruimte is een schooltje van zeven Acanthurus olivaceus ingezet.Ze zijn nu nog knalgeel en niet groter dan een zes centimeter.
Het was weer aangenaam je weer even te ontmoeten André,we hebben de stap naar led gezet en nu maar afwachten hoe het rif ontwikkeld.....Hallo pieter en gehele team,
Nog bedankt voor jullie gastvrijheid.
Het is alweer enkele weken geleden maar de bak stond er toen schitterend bij.
Leuk en leerzaam om je lichtnivo's te hebben mogen meten.Ook voor mij was dat leerzaam.
Volgens mij genoten jullie zichtbaar van de bak.De kleuren worden als maar beter.
Zo'n grote aanpassing aan de inrichting en verlichting gaat niet zonder zorgen, de boog kan niet altijd gespannen zijn.
Nu komt de tijd van genieten.En aandacht voor je klanten.
Met vriendelijke groet,
Andre en Roy Gijsen
hoi even met ed .ik staa met open te kijken naar je aquarium .wat mooi .het is een lus voor het oogzozo dat zijn nog eens plannen:biggrin:
Van 6000 watt naar 2000 watt led vindt ik toch te weinig voor een mooie belichting qua kleuren van de vissen,we hebben er 1500 w.t5 bijgehangen,hierdoor krijgen de goldflake keizers weer hun echte goudkleur terug.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.