Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

zes meter's Angel's reef

Status
Niet open voor verdere reacties.
De LPS koralen zijn naar beneden verhuisd,zes keizers zijn weer ingezet,miste deze beauty's wel na en jaartje afwezigheid.......

Pieter

ik wist het wel
deze beauty,s zijn ook de mooiste vissen die ik ken
en horen in deze bak
welke zijn het pieter??

Voorlopig zijn het drie koppels tw.pygo's,goldflakes en conspicillatussen,Robert.

Pieter

Hoppa, gelijk de mooiste!topjes

Het zal een schitterend gezicht zijn om deze vissen door die open opbouw te zien zwemmen.

Ik zou jouw schitterende bak graag eens in het echt zien199544

Kijk, mét Keizers in de bak wordt ik ineens ook weer hardcore fan. Even onzin, in een dergelijk formaat vind ik dit nog altijd de mooiste vissoort. En er zijn nog zoveel andere mooie vissoorten.......

Zal weer eens langssturen als er een "rondje R'dam" wordt gereden.

VG Jan de GRoot

Voorlopig zijn het drie koppels tw.pygo's,goldflakes en conspicillatussen,Robert.

Pieter
Toen ik dit las ben ik meteen maar (weer eens.. ;)) gaan kijken. Schitterend! Hoewel de nieuwkomers er nog maar kort inzitten gebruikten ze al de hele ruimte van de bak en graasden ze lekker van de sponsjes die ruimschoots aanwezig waren... Topaanwinsten Pieter!

Ik heb het filmpje bekeken en vraag me af waarom er niet is gekozen voor een keramiek achterwand. In mijn beleving is dit mooier maar dat is natuurlijk altijd een kwestie van smaak. Je behoud dan in ieder geval wel de gewenste stroming die je met een berlijnse muur niet hebt.

Leuk om het filmpje + verhaal te zien/horen. Geweldig project!

Hoppa, gelijk de mooiste!topjes

Het zal een schitterend gezicht zijn om deze vissen door die open opbouw te zien zwemmen.

Ik zou jouw schitterende bak graag eens in het echt zien199544
Er zijn nog veeel meer mooie keizers.......en nu op zoek naar een koppel "Bandits".

Pieter

Kijk, mét Keizers in de bak wordt ik ineens ook weer hardcore fan. Even onzin, in een dergelijk formaat vind ik dit nog altijd de mooiste vissoort. En er zijn nog zoveel andere mooie vissoorten.......

Zal weer eens langssturen als er een "rondje R'dam" wordt gereden.

VG Jan de GRoot
Jan,het is hier een en al hardcore in de bak:)

Pieter

Toen ik dit las ben ik meteen maar (weer eens.. ;)) gaan kijken. Schitterend! Hoewel de nieuwkomers er nog maar kort inzitten gebruikten ze al de hele ruimte van de bak en graasden ze lekker van de sponsjes die ruimschoots aanwezig waren... Topaanwinsten Pieter!
Dank je Tanne,het was even spannend bij het inzetten van de keizers hoe de rest van de vissen zou reageren maar de acceptatie was vrijwel direkt.

Pieter

Ik heb het filmpje bekeken en vraag me af waarom er niet is gekozen voor een keramiek achterwand. In mijn beleving is dit mooier maar dat is natuurlijk altijd een kwestie van smaak. Je behoud dan in ieder geval wel de gewenste stroming die je met een berlijnse muur niet hebt.

Leuk om het filmpje + verhaal te zien/horen. Geweldig project!
Jimmy,we zijn niet zo van die keramiekfans en waarschijnlijk gaat dan de dieptewerking verloren.Binnenkort doe we een test met 2 meter zwart glas,eens kijken hoe dat er uit ziet

Pieter

Ik denk dat je wel tevreden zal zijn, ik ben dit al 3 jaar!! thumbs up
We gaan het zien Jan.

We willen de HQI 1000 w. uit gaan breiden, t5 bijplaatsen en de HQI 400w.verwijderen.Heeft iemand enig idee of de 1000 w.lampen in de redelijke nabije toekomst nog verkrijgbaar blijven?

Pieter

Probeer eens plasma
Tim gebruikt ze ook bij zijn project vraag hem maar eens
Dit lijkt het te gaan worden als vervanger van hqi

Hou met industriele hqi lampen wel rekening met de kleurtoon van de lampen. Deze zijn waarschijnlijk max 6500K.

Tevens gaan uiteindelijk alle gloei achtige lampen eruit.

plasma zal in de toekomst zeker wel intressant kunnen zijn voor een bak van deze afmeting.

grtz Ralph

Plasma is hier nog niet aan de orde,we wachten daar eerst de verdere ontwikkeling van af.In iedergeval gaan de 8x400 watters er af,komt 1x1000w.bij(totaal 4)en als aanvulling waarschijnlijk 6x4 80w.T5.Het wordt even uittesten....

Pieter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan