Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

zes meter's Angel's reef

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was er wel toegang naar de techische ruimte? grr, had ik dat maar geweten. ;)

Familie woont aan de overkant van OHC, dus ik zal vast nog wel eens in de buurt zijn.

grtz Ralph

pieter nog bedankt voor de gastvrijheid gisteren
ik ben eerlijk ik was kritisch over de nieuwe inrichting maar ik vindt het erg mooi
met die scholen anthiasen en de koralen springen er echt uit
veel succes met de verdere opbouw
ik hoop dat er inde toekomst toch weer een paar keizers komen
gr robert

Pieter,

bedankt voor de gezellige avond.
heb thuis verteld over de schitterende bak en alles en ze willen het graag een keer live zien.

Goeden avond Pieter,

wat een gezelligheid gisteren avond, echt top zo ook je blikvanger achter in.

Ik heb de vorige bak alleen van af het forum gezien nu als nieuwbakken bestuurslid van Cerianthus heb ik je Aquarium live mogen zien en ik vind deze opbouw mooiere dan de vorige, lekker open en toegangkelijk, pracht scholen van verschillende vis soorten echt top.
Zelf ben ik ook altijd mijn vissen in kleine schooltjes blijven kopen en dat is me altijd goed bevallen en is het ook mooi om te zien, zelf heb nu nog 8 zilverbladvissen rondzwemmen.

Bedankt nog maals voor de gezellige ontvangst en we gaan elkaar nu ik de bak heb gezien vaker zien.

P.S. sterkte met je stem en/of verkoudheid

Peter Worst

Hier een 1e visuele indruk van de bak op video tijdens het bezoek van A.V. Cerianthus uit Utrecht.
(Meester) Pieter verteld:
http://www.youtube.com/watch?v=Nd4L6h1pyBE

Er komt nog vervolg maar moet dat eerst even editen. Kon nu die 2 hoofden niet wegpoetsen.:rolleyes:

(zie ook nu net dat in de video 'boek' staat, dat moet natuurlijk 'bezoek' zijn. Excuses.

Laatst bewerkt:
Ik wilde alleen even opmerking dat ik dit een geweldig aquarium (het woord bak stoort me :biggrin:) vind en dat ik de opbouw echt heel erg mooi vind en naar mijn idee veel mooier dan de eerdere inrichting.

Ik heb het aquarium overigens nooit in het echt gezien :)

Ik kon er helaas niet bij zijn, dus Paul bedankt voor het filmpje :).
Het ziet er al goed uit Pieter en begrijp je keuze voor deze luchtige opbouw volkomen.
Ik kom snel weer eens buurten.

kom maar op paul ik geniet hier van ;)

en pieter ik moet eerlijk zeggen dat ik na de video gezien heb de bak super vind! een ook die blauwe achterwand vind ik bijzonder mooi!

het is lastig schoonmaken maar dat heb je met een zwarte wand ook en die kunnen ook goed vies worden!

Ben ik nu de enige die vind dat iedereen zo die bak had kunnen inrchten.Net als ze vorige opstel heel die muur recht met keien wat er nog beter uit zag als nu vind ik en wat ik ook al saai vond.Als je hier al van uit je dak gaat ben ik toch benieuwd als ik klaar ben trauma teams.;)

Zie jij eerst deze bak ooit nog maar eens te evenaren voordat je zulke dingen gaat zeggen.
Als er ergens veel werk van aquariums gemaakt wordt is het wel in het OHC! Dit aquarium hoort bij de top ook hun andere bakken.

Mooi filmpje trouwens Paul!

Mvg, Sander

Laatst bewerkt:
Ben ik nu de enige die vind dat iedereen zo die bak had kunnen inrchten.Net als ze vorige opstel heel die muur recht met keien wat er nog beter uit zag als nu vind ik en wat ik ook al saai vond.Als je hier al van uit je dak gaat ben ik toch benieuwd als ik klaar ben trauma teams.;)

Probeer jij maar eens een bak in te richten, en over die vorige als je deze gezien had was het geen muur met keien maar goed dat ziet blijkbaar een onervaren oog niet......

Ook al vond ik persoonlijk de vorige inrichting mooier, heeft dit ook zeker wat! Als mijn bak ooit voor de helft er zo uit kan zien ben ik al blij;). Veel succes met jullie bak.

Mvg Peter.

Met één blik op de foto's, video's van het huidige aquarium kan iedereen met de juiste en voldoende kennis zien dat het totaalplaatje van inrichting, techniek, dierenbestand er voor zorgt dat hier weer een top aquarium staat dat een voorbeeld voor ons allemaal is.

Gezeur over wat nu mooier is/was doet er niet toe, over smaak valt niet te twisten.
Men heeft gewoon gekozen om een andere richting op te gaan waarschijnlijk door de ervaringen met de oude inrichting (veel steen beperkt de doorstroming en levert 'problemen' op). Dan moet je keuzes maken en als je deze pracht ziet dan is daar niets verkeerds aan geweest.

Mooie foto's van Jack. Gelijk bewijs voor me vrouw dat ik echt ter plekke was.199544:p:p

Misschien even alle discussie welke niets met het dagboek te maken hebben verwijderen incl. deze.
Wel zo prettig voor de auteur.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan