Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Misschien wel de laatste Peninsula Waterbox 3620

PERinsula

ZeewaterForum lid
Hallo allemaal,

ik wilde me graag even voorstellen aan iedereen.

Ik ben Perry 31 jaar en wonend in Belgie.
onlangs ben ik in België gaan wonen in een groter appartement en wilde hier graag mijn 2de zeewater aquarium bak opstarten.
na lang zoeken (en echt lang zoeken) heb ik een waterbox 3620 peninsula gevonden.

deze had mijn voorkeur vanwege de grote en prijs.
ik ben nu dus de trotse eigenaar van de peninsula 3620 waterbox.

ondanks dat dit mijn 2de zeewater aquarium word ben ik nog erg nieuw in deze hobby.
via een vriend ben ik bij dit forum terecht gekomen.
ik hoop hier mijn ideeën en vragen te kunnen delen en stellen.

zoals ik zeg ik ben nog vrij nieuw in deze hobby en heb nog veel vragen.
ik heb het volgende aan equipment op het oog en hoor graag jullie mening want ook hierover heb ik een aantal vragen

Aquarium : dit is dus de waterbox peninsula 3620. deze keus vanwege de grote die past in mijn woonkamer, het doorkijk effect en het idee dat hier meerdere vissen in te houden zijn.
mijn voorkeur gaat uit naar iets meer een FOWLR aquarium (met een enkel stukje koraal/anemoon) dan een aquarium met echt veel koraal. het gaat mij dus meer om de vissen etc dan om koraal.

steen: ik heb zoon 25kg marco rock en wil hiervan een mooie scape bouwen met meerdere doorgangen

Waterfilter: de Arka 1900

skimmer : Delteco 600ix misschien wat te groot voor deze bak maar het verschil tussen de 400ix en de 600ix was qua prijs minimaal.

auto top off: het Redsea Reefato pakket met 18liter reefcan

zand: CaribSea ARAG-ALIVE Fiji Pink - 0.5 – 1.5mm 9,07 kg. 2 st.