U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Nog niet helemaal. Ik mist nog 20-30 panelen. Maar twijfel of ik wat bakken weg doe of deze erbij gaat zetten.Wat heb jij het toch goed voor elkaar Glen!
Goed bezig man! Haha van je hobby je levenswerk gemaaktNog niet helemaal. Ik mist nog 20-30 panelen. Maar twijfel of ik wat bakken weg doe of deze erbij gaat zetten.
De beste investering die je momenteel kan doen voor je hobby.Hier 34.3 kWh., maar genoeg voor de 300xl. Kan bijna niet zonder panelen met een zeewaterbak.
Een volledige acro bak zou ik nog wel tof vinden om te volgen op de DSR methode!Nog niet helemaal. Ik mist nog 20-30 panelen. Maar twijfel of ik wat bakken weg doe of deze erbij gaat zetten.
Ik vindt variatie toch mooier.Een volledige acro bak zou ik nog wel tof vinden om te volgen op de DSR methode!
Alles op z'n tijd. Ik geniet nu volop van wat ik nu heb.Een volledige acro bak zou ik nog wel tof vinden om te volgen op de DSR methode!
De lazarus gonio doe het nog prima, zij het dat overschaduwd wordt door de duncanopsomnia.Mooi weer Glenn! Hoe is het trouwens met de special goinios, die ene die uit je tuin kwam en langzaam weer tot leven kwam in je bak en de gonio die ergens in ca. 40 graden water had gestaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.