Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

LARA's RIF ARENA

dank jullie wel heren! Maar ik ben nog niet echt klaar met nieuwe aanwinsten:LOL:

DSC07426.JPG
"enkele" prachtige rood/roze oren en een prijzig maar buitengewoon (vind ik) qua zijn felle kleur Kroepoek Leder. Dus ik moest weer beetje puzzelen om juiste plaatsen te kunnen vinden, maar dat vind ik juist erg leuk. Dit was een van enkele varianten...
 
Heel mooi. Je praat over hoofddaglicht wat voor combinatie van t5 lampen gebruik je daar voor.
Dank je wel! Dit jaar minder witte lampen. 2x maar witte, 2x blauwe en 2x roze. Die 6 lampen zitten in originele kop van RSM en ik heb nog "bijlicht" in de voorklep (1 blauwe en 1 roze). Ong 23:30 gaat hoofdlicht (die 6 eerstgenoemde lampen) uit en dan gaat automatisch nacht Led verlichting aan (enkele kleine blauwe lampjes). Bijlicht (2 eerste lampen in de voorklep) doe ik handmatig uit wanneer ik maar wil. Meestal als ik zelf slapen ga, mits ik om 3 uur of soms later nog ga...:ROFLMAO:
 
Dank je wel! Dit jaar minder witte lampen. 2x maar witte, 2x blauwe en 2x roze. Die 6 lampen zitten in originele kop van RSM en ik heb nog "bijlicht" in de voorklep (1 blauwe en 1 roze). Ong 23:30 gaat hoofdlicht (die 6 eerstgenoemde lampen) uit en dan gaat automatisch nacht Led verlichting aan (enkele kleine blauwe lampjes). Bijlicht (2 eerste lampen in de voorklep) doe ik handmatig uit wanneer ik maar wil. Meestal als ik zelf slapen ga, mits ik om 3 uur of soms later nog ga...:ROFLMAO:
Heel duidelijk dank je
 
Gisteren in het echt mogen aanschouwen. Super mooie bak Lara, iets om trots op te zijn👍.
Dank je wel Remco! Weet je, ik moest nu ff serieus denken of ik dat echt voel "trots"? Misschien vreemd maar ik heb serieus eerder helemaal andere gevoelens! Als ik naar de bak zit te kijken dan kijk ik altijd gewoon erg kritisch...wat zou ik nog kunnen verbeteren... dat is al een beetje obsessie geworden denk ik zelf :LOL: Zou moeten zeker meer relaxen en gewoon genieten. De vissen en zelfs de koralen zou blij zijn:ROFLMAO:
 
De gele lijkt al wat dikker te worden ...
 
Bovenaan